tovik Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Hei. Har oppdaget at jeg får vann inn i coupe'en min når det regner, under baksetet. Oppdaget dette da jeg skulle skifte bensinpumpen, men nå er det tilbake igjen. Er det noen som har vært borti dette, som kan gi noen tips om hvor man skal lete? det virker ikke som at det kommer fra rundt bakvinduet, da alt er tørt, bortsett fra skumgummien på sitteputen.. bilen er en 93 e36 coupe
king of the road Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 det skal sitte en sensor i døren på e36 coupe, som skal heise vinduet ett par centimeter etter du har smelt igjenn døra, for og få det tett mellom lista og ruta. denne sensoren kan bli treg/streike. da vil det ikke bli tett mellom ruta og lista, og det kan drøppe inn vann.. kjedelig problem:/
klebefix Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 men kor e den sensoren? må handtak,lås i dør demonteres for å finne den?
tovik Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 det skal sitte en sensor i døren på e36 coupe, som skal heise vinduet ett par centimeter etter du har smelt igjenn døra, for og få det tett mellom lista og ruta. denne sensoren kan bli treg/streike. da vil det ikke bli tett mellom ruta og lista, og det kan drøppe inn vann.. kjedelig problem:/ er nok ikke dette som er problemet i min bil det sammler seg vann UNDER sitteputen i baksetet, uten at ryggen eller oversiden av sitteputen blir våt.. Hvor kommer dreneringen fra takluken ned? kan det være den som er tett eller noe?
Robin Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Forran bakhjulene på compact verdtfall, sikkert det på coupe og, prøv å hell vann ned i de så ser du fort hvor det renner ut, og om de er tette.
-Marius- Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Kan også komme vann inn ved baklyktene og da vil det bli vått på golv og under bak seter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå