Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger egentlig ikke hele fjernkontrollen, kun den ringen som er streket rundt på bildet.

19092007.jpg

Så dersom du har en slik fjernkontroll liggende er jeg veldig interessert.

Skrevet

BTW.

Fungere den infarøde fjernkontrol bra eller?

Avstand fra bilen, alle retninger i forhold til bilen osv.?

Har systemet i min, men må få kjøpt meg selve remoten.....men gidder ikke bruke 16-1800,- hvis den er dårlig

Skrevet
Er ikke 100% sikker, men mener å ha lest et sted at den skive og fjær følger med hvis du kjøper nummer 11

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=65&fg=60

http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 9&type=new

Jepp, jeg tror ring og fjær følger med nummer 11 ja. Selve nøkkelen kan jo som det vises på bildet skrues av og flyttes til en annen kontroll. Jeg er bare ikke helt sikker på om det er verdt å betale 360kr for den delen... :)

Når det gjelder hvordan fjernkontrollen virker så blir det jo som med en fjernkontroll til tv. Sensoren i bilen sitter oppe ved bak-speilet, så man må sikte på dette punktet for at det skal virke. Jeg skrudde fra hverandre fjernkontrollen min og renset den litt, og etter den operasjonen virker kontrollen fra opptil 5 meter tenker jeg. Den virker også hvis man peker inn et av sidevinduene eller bakruta, så jeg er veldig fornøyd med den igrunnen. Alltid deilig å slippe å fomle med å få stappet nøkkelen inn i nøkkelhullet. I tillegg så er mikrosvitsjen i førerdøra mi ødelagt, så jeg får ikke låst opp førerdøra med nøkkelen. Da er det utrolig kjekt å kunne bruke fjernkontrollen ;)

Skrevet
hvis du beslutter deg for ikke å kjøpe den delen, så kjøper jeg kansje gjerne remoten av deg!

Siste delen av innlegget mitt kom litt seint, men iom at jeg ikke kan låse opp førerdøra med nøkkel så er jeg nok ganske avhengig av fjernkontrollen. Eneste er at det kunne vært litt greit å slippe å dra på både tenningsnøkkel og fjernkontroll, men heller ha begge deler i fjernkontrollen.

Ellers så er jeg ikke sikker på hvordan det er å bruke fjernkontrollen i en annen bil. Når man har byttet batteri i fjernkontrollen så må den sync'es mot bilen, og da kan det hende at man kan synce den mot en hvilken som helst bil.

Skrevet

Yep, kan synkes mot alle biler med dette system, og man kan ha op til 3 remoter på samme bil.

Men, He he, hadde heller ikke solgt hvis jeg var deg :)

Hadde bestil den defekte del med en gang, tror ikke der er noen som har dette liggendes....de er ganske sjeldne og helt vanvittigt svin dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...