kjellmagne2000 Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 hva er symtomene når denne er gåend? bilen min er plutselig blidt slapp..kjens ut som om jeg mista hundre hester pltselig..hva kan det vær? har prøvd å skiftet luftmengde målern da jeg trodde det var den..
Heen Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Finnes maaange poster om dette fra før. Symptomene er bl.a høyt bensinforbruk, og ujevn tomgang. Bruk 2 min, så finner du utallige poster om dette Men hvis det er veldig mye eeffekt tap, så ville jeg sett på litt andre ting. Regner med du har sjekka og hører at den går fint på alle sylindre osv?
kjellmagne2000 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 ok. er ganske ny her inne. skal se litt hva jeg finner, men motorn går fint ellers, men drikker bensin å drar som om jeg har 30 hk å ikke 150.. ingen ulyder i motor å plutselig kan alt virke som om det er i orden helt til man skal akse ut i et kryss eller noe. så du tror det kan være Lambdasonden? den ble skiftet i juli, rett før eg kjøpte bilen. måtte skiftes i forbindelse med avgass å eu kontrol
kjellmagne2000 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 ok. er ganske ny her inne. skal se litt hva jeg finner, men motorn går fint ellers, men drikker bensin å drar som om jeg har 30 hk å ikke 150.. ingen ulyder i motor å plutselig kan alt virke som om det er i orden helt til man skal akse ut i et kryss eller noe. så du tror det kan være Lambdasonden? den ble skiftet i juli, rett før eg kjøpte bilen. måtte skiftes i forbindelse med avgass å eu kontrol
Heen Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 ok. er ganske ny her inne. skal se litt hva jeg finner, men motorn går fint ellers, men drikker bensin å drar som om jeg har 30 hk å ikke 150.. ingen ulyder i motor å plutselig kan alt virke som om det er i orden helt til man skal akse ut i et kryss eller noe. så du tror det kan være Lambdasonden? den ble skiftet i juli, rett før eg kjøpte bilen. måtte skiftes i forbindelse med avgass å eu kontrol Nei det var overhodet ikke det jeg prøvde å si. Lambdaen har ikke så stor innvirkning (om noe i det hele tatt) på effekten. Prøv å legge merke til NÅR du får feilen. vått/tørt? humpete/rett vei? ved pådrag/normal kjøring? spesielle turtall? osv Da er det lettere å finne feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå