Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bilen gikk utrolig godt! ikke no problem å leggen brei for å si d sånn... jeg har havarert min,men den hadde gått 325.000 da jeg satte den inn...

står i prosjekttråden min,men tror d var 0-100 på 6.9 sek. d er samma aksen som e30m3

Skrevet

høres bra ut det er det noen mulighet for at jeg kan kontakte deg hvis det blir noe problemer ang byggingen har tenk å bruke bilen bare på bane får vel ikke godkjent noe sånnt i norge hehe

Skrevet

du trenger bunnpanne og oljepumpe fra e34. trenger vell egentlig bare silen,men når hel pumpe kosta 400 på koed så ble d d.

motorfester kan du også kjøpe på koed. jeg valgte å lage selv så jeg fikk motorn akurat der jeg ville ha den. jeg masserte torpedoen litt med slegge så jeg fikk motorn så langt bak som mulig.

girkassefeste fra m20 girkassen flyttes bare over på m30 kassen.

spakestellet må kortes inn.

eksos må selvlages. kan vell kjøpe originalt alpina b6 anlegg,men d hadde jeg ikke turt å spørre om pris en gang...

mellomaksel må kortes inn. (best å måle når motor står i bil)

kobling av motorkontakt er strengt tatt bare å koble over farger. jeg prakka litt med å få styrestrøm til bensinpumperelee så jeg trakk d fra tenningslås..

må borre hull i innsug for å få vakum til bremsekraftforsterker.

sikkert mye jeg har glemt,men d meste står i prosjekttrådn min.

denne siden hjalp meg mye

http://www.e30.de/335i/00.htm

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...