Gå til innhold

"SOLGT"STRØKEN 89 mod. 2 dørs E30 325i (320i) til

Impreza RX
 Share

Anbefalte innlegg

Rust fri og lakert i California hvit i Mai.

Alt av foringer og slitedeler er bytta.

Billig og forsikkre, da den er registrert som 320i, men alt er ombygd (lovlig)fra en 325i.

KN kitt fra E46. Sebring Grenrør og effekt anlegg. 24v dyser.Oljekjøler. Nyoverhalt topp. M3 int. i Stoff.

Slissa skiver og Ferodo klosser.

Supersport fjærer(60/40) og Koni dempere. Tårnstag forran og bak.

Smith Revolution Felger 7,5 og 9" x16 med Toyo T1R 245/35 bak og 215/40 forran. Touring sideskjørt og iS frontleppe og hekk spoiler.

Påkost ca 70.000.-

Selges KR 60.000.- grunnet overgang til Firmabil.

Kan ta 6 sylindra BMW i innbytte som mellomleg, Max 20.000.-

Svar på PM.

(ikke anonseselgere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være Ærlig så har jeg prøvd å sende bilder, men ga opp da Data og meg hører ikke sammen :? og da sønnen min har flytta til Kongsvinger, så er det ikke mye hjelp å få av han.

Kan ikke " BMW Power "være snill og legge ut noen bilder for meg, så alle kan få se den? Eller er du red det blir "Budrunde" :D

Men dere kan logge dere inn på www.imprezadriver.com deretter MEDIA og klikke på "Bilder fra Gardemoen 12/8.07"

ACR var Jomfruturen med ulyd i hjullager(som er bytta), men på Nurburgering likte den seg og fikk egen Fan klubb Der nede som holdt tommelen opp hver gang dem så E30,n 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være Ærlig så har jeg prøvd å sende bilder, men ga opp da Data og meg hører ikke sammen :? og da sønnen min har flytta til Kongsvinger, så er det ikke mye hjelp å få av han.

Kan ikke " BMW Power "være snill og legge ut noen bilder for meg, så alle kan få se den? Eller er du red det blir "Budrunde" :D

Men dere kan logge dere inn på www.imprezadriver.com deretter MEDIA og klikke på "Bilder fra Gardemoen 12/8.07"

ACR var Jomfruturen med ulyd i hjullager(som er bytta), men på Nurburgering likte den seg og fikk egen Fan klubb Der nede som holdt tommelen opp hver gang dem så E30,n 8)

Skal legge ut noen bilder for deg imorgen jeg.

Alle bildene jeg har fått av deg og de jeg har lagret ligger på laptop`n min.

Den tok jeg ikke med meg hjem fra jobb idag, typisk :?

Er ikke redd for "budrunde" nei :wink: hehe..

Er int i bilen din, men synes den er dyr nok i utgangspunket.

Såfall når den ikke er godkjennt ombyggd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i denne tråden å gjøre, siden jeg ikke skal kjøpe, men hvordan blir man seriøst int. i en bil som det faktisk ikke er bilder av?

Aftenposten "Biler til Salgs" har vel solgt et par biler selv om det ikke var bilder, eller mulighet for å sende bilder MMS :?:

Det er ikke alle som går etter utsende, men det indre :wink:

Til Dere som IKKE GIDDER(to ord jeg hater) å sende en PM/Mail så er ikke dette bilen for Dere, da den ikke har AUTOMAT og Cruise Kontroll :!:

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...