Håkon318is Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article142060.ece Hmmm... gikk ikke bra med bilen nei. Front og motor ble helt most. Her er bilde av Bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Kamerat av deg eller Håkon? Blei litt bekymra her i går når jeg hørte det var en sort BMW som smalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 Halla, Ikke kamerat nei, men vet hvem det er. Han sto og rusa skikkelig med bilen for en uke siden på Statoil. Så burna han oppover mot hamangtunnelen. Fikk sikkert inn 30 telefoner igår som trodde det var meg.. Var en svart e30 325, tror det var 2 dørs. Synd dette her Han hadde ligget brei oppover der, men bussen hadde holdt sitt felt, selvom de alltid pleier og ta noen ekstra meter i svingene der oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Fikk en del telefoner jeg også Mutters friika helt, var ute å gikk med bikkja og så et BMW vrak, trodde jo seff det var meg.. Hørte faktisk helt opp til meg at det var en BMW som herja rundt lesterud i går rett før det smalt. (var ute å bytta olje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 E30 er 2 dørs ikke coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 bare å legge skylda på våt asfalt i går kveld nå om en har full kasko sef. om det var e30 er jo det lite sansynlig. Husker jeg fronta med en buss på moped, skumle saker. Noen som har info om tilstand på personen(e) i bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Buss og bil er farlige saker, men her var tydligvis farten ikke så høy? Intressant språk i den artikkelen. BMWBMWBMWBMW og rutebuss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå