lloydsb Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Kan ikke hjelpe dg, men vil bare si at de fleste nye vaske maskiner har mange dyser under som spruter rett opp. dvs at det kommer masse vann i motorrommet selv om pansert er lukka.... Selv vask er vell vask.
Stilzkin 86' Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 dersom det er vann på pluggene, slik du forklarer m3 E30, hvordan symptomer vil man få? Visst bilen starter, så vil den "gurgle" på tenningen, puttre som en båt, og ikke klare og gi nok støt til og drive bilen fremover noe særlig... I hovedsak så vil den ikke tenne på de pluggene som er druknet.
Muren Motorsport Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 du får renske opp i dreneringa så du slipper drukna hjerne igjen nå da.. rimelig vanlig problem det der..
Mikke1981 Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Jepp har vært borti akkurat det samme her å! Etter en sånn vask så gikk hjernen til h....! Kommer heller ikke til å bruke sånn vask mer,dessuten synnes jeg bilen blir renere om jeg vasker den for hånd.
325ixturbo Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 hei hadde sammme problem jeg også. anbefaler deg å tørke den opp legg den ved siden av en ovn eller noe . den tåler mye temperatur. eller du kan åpne den bruk torx t10. blir fort ett hvitt belegg inni der som kan forårsake dårlig kontakt med tiden. lekkasjen er som regel under vindusviskeren på høyre side d er tre plugger til dekslet der som bør byttes små gummitopper.
ropa Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 Fikk start i dag tidlig, problemet var fukt i hjernen, hadde den inne over natta til tørk + at jeg fønte den med hårføner.. Dæven det var deilig da den brumma igang igjen, og trur broren min som kjøpte nettopp bilen min idag ble enda gladere enn meg
Henriksen Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 prøv å ta opp fordeler lokket å tørk litt
ropa Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 prøv å ta opp fordeler lokket å tørk litt Var ikke der problemet lå, er jo den første plassen jeg sjekka etter plughettene.. Var hjernen som hadde blitt våt, men alt har ordna seg nu
Henriksen Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 knall vann å biler er ikke akkurat bestevenner for å si det sånn...
ropa Skrevet September 22, 2007 Forfatter Skrevet September 22, 2007 knall vann å biler er ikke akkurat bestevenner for å si det sånn... Vann og biler går vel greit, biler skal jo tåle vann, men vann og elektristet står nok ikke i stil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå