BoSJo Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Hei. Skal op og se på Milwaukee's road tour i morgen, og kommer sikkert til å kjøpe litt forskjelligt i deres V28 serie. Men lurer litt på hvor mye en luft drevet muttertrekker egentligt levere? V28 muttertrekkeren levere etter deres hjemmeside 440NM http://www.milwaukee-et.com/int/int_pro ... nology.pdf Men holder det til noe spesielt på en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Et raskt søk viste at Clas Ohlson har en trekker som tar 620Nm og Colberg Caspary har en som tar 746Nm. Ellers har Fosen Tools en som skal være god for 814Nm i kompositt. Den er atpåtil satt ned med tusingen . Disse går da på luft. Med batteri harDe Walt også en som skal klare 440Nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 Tak for det raske søket Dewalt begynder jeg å bli ganske lei av, er ikke hvad det var engang Luft trekker har jeg allerede, men hadde vert digg med en batteri drevet, spørs er bare om 440NM er nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 For å si det sånn, en M12-bolt (hjulbolt) skal tiltrekkes med 110-120Nm. Ikke mer, selv om de aller fleste drar til til de ser mannen med ljåen! Det du vil trenge mest kraft til er å få opp bolter, men ofte må man bruke en latmannsarm til å løsne hardt tildradde hjulbolter selv med lufttrekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Hvor får man kjøpt sånn Dewalt i Fr.stad/Sarpsborg området? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 @Gunnar Ja er ikke så bekymret for hjulbolte, tenkte mere undervogn og bolte på drivverk og slike ting hvor det er vanskeligt å komme til. Må slepe frem kompressor, som forøvrigt er for lille, trekke litt, vente på mere tryk, trekke litt igjen. En batteri utgave hadde vert kjekt, da slipper man også luftslangen, men lite vits hvis 440NM er passende til feks. 8mm bolte @Dolk prøv å se på http://www.dewalt.no/dealers/ Men som sagt, Dewalt er ikke hvad det var engang....kun prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Jeg hadde trukket til boltene på min M3 med 120Nm, å etter en dags kjøring (på våler) så lånte jeg en slik DeWalt trekker på 440Nm, og den klarte ikke å trekke opp boltene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Hmmmm, det hørtes jo ikke videre imponerende ut...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Det var hvertfall langt fra godt nok. Merket tydeligt forskjell bare ved å holde den med hånden, slog slet ikke i nerheten av hvad min luft trekker gjør, så blei ikke noen muttertrekker på meg i dag........men mye annet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå