Mack10 Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Når jeg holder litt større fart en "vanlig" så lugger det i hele bilen.. Virker som den skal til og slippe tak på en måte.. Er ikke det at jeg kjører over grensen til at den burde slippe.. Dette er noe som har skjedd i senere tid.. Merker også at bilen "reagerer" hardere på kumlokk og andre små ujevnheter.. Virker som dette kun er på venstre side den reagerer på ujevnheter.. Ellers er det helst i venstre svinger at den "lugger". Syns og huske at jeg hadde samme problem med forrige bilen min (e36) og da var det en foring (bærearmsforingen tror jeg).. Kan det høres ut som symptomer på at denne er gåen?? Takker for svar!!! Arne
RFlusund Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Min E36 gjorde det samme når foringen som fester støtdemperen til støtdempertårnet bake var gåen. Da hoppet bilen sidelengs når jeg traff kunlokk eller lignende i veien. Samtidig så ristet bilen. Skiftet foringen, kostet ikke rare summen og gjorde det selv i garasjen, etter det var den fin igjen.
Mack10 Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 vanskelig og bytte denne!? hvordan får man sjekket at det er denne foringen og ikke noe annen?
kanari87 Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Få noen til og se på toppen av demper tårnet om det beveger unormalt mye på seg i det du kjører bilen fremover eller vugger med den, ofte kan du se om gummin er sprekt og eller ødelagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå