Gå til innhold

Installering av Carsoft 6.5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lasta ned Carsoft 6.5, men er HELT grønn på desse datagreiene.

Jeg har pakka ut filene (de var zippa).

Har desse filene:

Carsoft v6.5 (mappe),

Carsoft_BMW65_Crack (mappe),

Crack Carsoft v6.5SP1 (mappe),

BMWv65SP01ENG (FIL). + carsoft koder på engelsk.

Kan noen PLEASE si meg hva jeg gjør med hva for å få installert dette? Må jeg brenne ut på en CD eller noe? Lasta ned fra Pirate Bay.

Noen? På forhånd takk!

Skrevet

1.Carsoft v6.5 her skal du bruke setup.exe

2.BMWv65SP01ENG oppgraderer

3.Crack Carsoft v6.5SP1 kopier innholdet til c:\programfiler\carsoft\bmw svar ja på å erstatte fil.

4.Carsoft_BMW65_Crack kopier innholdet til c:\programfiler\carsoft\bmw svar ja på å erstatte fil.

Nå er programmet aktivert.

Får du en feilmelding når du skal kopiere bmw.exe så trykk ctrl-alt-delete på oppgavebehandling\prosesser fjerner du bmw.exe.så kan filen kopieres.

Skrevet

Jeg får ikke kontakt med bilen. Får feilmeldingen "diagnostic cable faulty". Har installert pmcia-kortet riktig (gjort av en som driver med det) og det lyser i "power" og de tre nederste diodene på interface'en. Og jeg har valgt riktig com-port i programmet. Noen som har forslag på hvor jeg je kan gjøre? Kabelen er helt ny.

Skrevet

Er det ett pcmcia kort så må det innstalleres 100% ettet manualen,det er ikke nok å installere driveren til kortet,du må inn i enhetsbehandling og stille baud osv.Lyser det grønt er kabel i orden men interfacet får feil signal i kabel fra pc.

Skrevet

Jeg mener det skal gå, men har lest at flere har problemer med det..

Derfor hadde det vært fint å fått en bekreftelse på at noen hadde fått det til med bare kabel :wink:

Men det er jo bare til å kjøpe å prøve, er jo ikke rare utlegget uansett :lol:

Skrevet
Jeg får ikke kontakt med bilen. Får feilmeldingen "diagnostic cable faulty". Har installert pmcia-kortet riktig (gjort av en som driver med det) og det lyser i "power" og de tre nederste diodene på interface'en. Og jeg har valgt riktig com-port i programmet. Noen som har forslag på hvor jeg kan gjøre? Kabelen er helt ny.

Ingen som kan hjelpe meg? [-o<[-o<[-o<

Skrevet

sikker på at du har riktige interface'en da?

står det at det er til carsoft 6.5 på den svarte boksen?

har du tenninga og lysa på når du prøver?

sikker på at du har trykket den runde pluggen skikkelig i kontakten i bilen? kan vere litt pes å få den helt i bunn :)

Skrevet
sikker på at du har riktige interface'en da?

står det at det er til carsoft 6.5 på den svarte boksen?

har du tenninga og lysa på når du prøver?

sikker på at du har trykket den runde pluggen skikkelig i kontakten i bilen? kan vere litt pes å få den helt i bunn :)

Jepp, riktig interface. tenninga og lyset er på, og pluggen skikkelig nede, men takk for respons.

Spørsmål: Lyser alle diodene på interfaceboksen når dere andre kobler den til? (på min lyser 4 stk, "diagnose" (nr 2. fra toppen) lyser ikke.)

Hvordan kan jeg sjekke at diagnoseuttaket er i orden? (måle spenning på visse pinner eller no sånt?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...