LodeRunner Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Jeg skal skifte bærebroen framme, da foringene er slitte. Jeg skifter hele bærebroen på begge sider, ettersom den midtre foringen ikke kan byttes. Det er forskjellige varenr på E36 M3 og 320 bærebro, men jeg har en mistanke om at det kun er foringen som er forsterket på M3 versjonen. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Vil de passe overens? Her er bilde av delen, nr 3 på bildet. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /23604.gif -LR
panasync Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Hvilke modell er din bmw? M3 har vell samme type(ikke likt) oppheng på stabstaget til støtdemper som på 91-92 bmw, og ikke til lenkarmen som på 93 og nyere.. Mulig jeg husker feil, men mener det er noe sånn
LodeRunner Skrevet September 20, 2007 Forfatter Skrevet September 20, 2007 Har en 10/91mod. De ser helt like ut, og det skiller kun noen gram på vekta, men jeg må nesten være sikker før jeg bestiller, de er ganske dyre -LR
LodeRunner Skrevet September 20, 2007 Forfatter Skrevet September 20, 2007 Ser de er av stål, men hvorfor anbefaler du det? Tåler de mer? Jeg vil det skal tåle mest mulig. -LR
Dr_S Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 De er mere slitesterke og mindre gummi rundt kulene. Stivere. Hadde det selv på forrige bilen. De er av stål ja, du letter ikke mye uansett med de i alu..
Ole@Automote Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Bære armene på e30, e36 og M3 e30 og e36 3,0 er like mens 3,2 liter har bære armer i alu og en litt annen vinkel på ytterste bære kule8) Det er i alle fall det jeg har funnet ut når jeg har sjonglert litt rundt med div deler for å få sentrert fram hjulet på min e30 M3
LodeRunner Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 Takk for gode svar!!!! På Bavaria sier de bare "nei....vet ikke hvem som kan svare på det... de vet det ikke hos BMW sentralt hvertfall...." Kjekt å få god hjelp her! -LR
Puma Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Kjøp heller E30 bærearmer. Henger på denne... Kjører E30 armer på min 94 mod 320, mer solide kuler osv som Dr_S sier... Sammen med "poly" bakre bærearmsforinger blir det nok bra! Er hvertfall fornøyd selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå