mr.goldfinger Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Vurderer kjøpe en m5 som det går luft i kjølesystemet på, det er sikkert toppakningen. Har det lett for at det ryker mer da toppakningen går på disse motorene? (har ingen erfaring selv) Hva er rimelig pris hos et verksted for bytte av pakning evt. planing av topp? Noen som har fått overhalt motor og vet pris på det? Har kontaktet både vsmotor og motorteknikk, men ikke imponert over respons på forspørselen min(intet svar GRRRRR) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Vurderer kjøpe en m5 som det går luft i kjølesystemet på, det er sikkert toppakningen. Har det lett for at det ryker mer da toppakningen går på disse motorene? (har ingen erfaring selv) Hva er rimelig pris hos et verksted for bytte av pakning evt. planing av topp? Noen som har fått overhalt motor og vet pris på det? Har kontaktet både vsmotor og motorteknikk, men ikke imponert over respons på forspørselen min(intet svar GRRRRR) Forhørte meg for lenge siden, pris på toppakning til 316 gasser, E30. Altså M10, fire sylindra. 15.00,- ente det på overalt. Så billig blir det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 regner med du mener 15000,- men hvordan kan de forsvare det da?? det tar da max 3 timer å bytte pakninga! viss du ikke mener full pakke med plansliping,bytte tettninger å slipe ventiler.. men å overhale en M motor er DYRT! hadde du fått sjangs for å ha fått trykktesta toppen for sprekker FØR du kjøpte den hadde det vert ett stort pluss! ring til www.protrim.no du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå