Riviera Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 I morgen Lørdag Kl 11 - 15.00 er det kjøre og utstillings treff på Naf øvingsbane i Skien i regi av BMWCCN avd Telemark. Sted som sagt Naf Øvingsbane på Geiteryggen i Skien.. Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Sikkert vært artig det men dessverre litt opptatt rundt den tiden, så blir mini bimmers treff i drm på eftan for min del. Så får de som har mulighet, tror jeg ikke dette er feil å slenge seg med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Jeg var der jeg Morro med litt blårøyk i Skien ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 neii kjørte jo forbi der på lørdag men viste jo ikke at det var bimmer treff der:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Var greit der oppe, synd vi ikke fikk til mer men det kommer a fler ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 BmwKlovn, skal si dere satsa i den slitne E28'n!! Haha Solid camber bak var det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Hehe, cambern er drit fin den ja! Var mening å få satsa litt, men skulle blitt MYE hardere på slutten men det rakk vi ikke! :/ Men det kommer jo fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 NB: Noen som har bilder/filmer der oppe ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå