jensemann23 Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 hmm, ok. Funker auto-close og open på passasjersiden da?
Loffen Skrevet September 25, 2007 Forfatter Skrevet September 25, 2007 Er ikke slik funksjon der. Samme heis som du har...
Loffen Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 Noen som vet om bryterene til el.vindu på E36 er en svakhet? Den med grønn sokkel virker ikke. Litt kjedelig å kjøpe ny bryter om den faktisk funker, bare jeg har oversett noe f.eks...
AC Schnitzer Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 sikker på at du har rett bryter? Finnes det ikke forskjellige? Du kan vel teste bryteren hvis du har et multimeter
Loffen Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 Har rett bryter da dette har sittet montert i en 93 modell sedan alt sammen. Noen som vet om bryteren med grønn sokkel skal gå via et relé eller?
AlXz Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Hmm... Jeg har like kontakter som deg på settet jeg skal montere senere en gang.. Men på førerdør-heisen har jeg 6 ledninger.., ikke 4 (??) som du har.. Er litt usikker på åssen den bryteren skal kobles jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå