Ballder Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Slenger inn en link som til en viss grad kan brukes av folk her inne også. http://digital.ktu.lt/autoclub/files.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 hmm, hvilket nettsted er dette? McAfee Phishing-filter kom opp med advarsel om at dette nettstedet ønsket personlige opplysninger. " ligger på vår liste over områder som potensielt prøver å skaffe uautorisert konfidensiell informasjon. Husk: Finansinstitusjoner vil aldri be deg bekrefte personlige opplysninger via Internett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Ser helt grei ut for meg denne...Har manuelen fra før av uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 hmm, hvilket nettsted er dette? McAfee Phishing-filter kom opp med advarsel om at dette nettstedet ønsket personlige opplysninger. " ligger på vår liste over områder som potensielt prøver å skaffe uautorisert konfidensiell informasjon. Husk: Finansinstitusjoner vil aldri be deg bekrefte personlige opplysninger via Internett." Hmm.. Har ikke sånne flotte prg. på pc'n jeg. Har ei heller opplevd tømt konto.. Eller... Da var det min skyld i det minste. Mener du det er en "farlig" side dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Nå er jeg ingen data ingeniør men må si jeg er forsiktig når slik type informasjon fra McAfee spretter opp. Uansett tror jeg slikt program og tilsvarende program ikke er dumt å ha. Greit å få rensket litt for å øke hastigheten innemellom også vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Kan ikke se noen problem med siden. Slike advarsler fra feks Mcafee trenger ikke bety stort annet enn at programmet gjerne vil fortelle at det er "dyktig" til å følge med. Plagsomt synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Nå er jeg ingen data ingeniør men må si jeg er forsiktig når slik type informasjon fra McAfee spretter opp.Uansett tror jeg slikt program og tilsvarende program ikke er dumt å ha. Greit å få rensket litt for å øke hastigheten innemellom også vel. Nå er jo slike programmer en genial ting å bruke nettopp for og sinke maskinen. Jo flere programmer du har som jobber i bakgrunn, jo tregere maskin får du. Dessuten så er et godt AV program godt nok sett i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Ja synes man det er fint med advarsler i tide og utide kan man installere Vista i tillegg til NIS så har man det gående Bruker egentlig en 2003 versjon av Norton Proff som bare gjør det det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Så Ballder de lager slike program utover AV kun for irrittere brukerne du sier? Har du noen gang kjørt f,eks Spybot - Search & Destroy eller Ad-Aware og sett hvor kjapp maskinen blir når enn får rensket opp litt? (Går ut ifra du ikke har hele pakke av AV med mer). Vel hver sin mening noe som er helt iorden, uansett er jeg kritisk for min egen del når slike mld spretter opp. Så kjør i vei dere folkens som mener noe annet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Ja synes man det er fint med advarsler i tide og utide kan man installere Vista i tillegg til NIS så har man det gående Bruker egentlig en 2003 versjon av Norton Proff som bare gjør det det skal. Kjenner meg ikke igjen i advarsler i tide og utide men. Er vel greit å bruke gamle versjoner bare du oppdaterer disse jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Så Ballder de lager slike program utover AV kun for irrittere brukerne du sier? Har du noen gang kjørt f,eks Spybot - Search & Destroy eller Ad-Aware og sett hvor kjapp maskinen blir når enn får rensket opp litt? (Går ut ifra du ikke har hele pakke av AV med mer). Vel hver sin mening noe som er helt iorden, uansett er jeg kritisk for min egen del når slike mld spretter opp. Så kjør i vei dere folkens som mener noe annet . Er vel ikke det jeg sier, men tilføyer at vi har forskjellig bruk og behov for maskinene våres. At du finner slike programmer nyttig er jo vell og bra det. Men har man til hensikt og IKKE betale for diverse programmer som i utgangspunktet koster en god del kroner, så gjør disse rense programmene i mange tilfeller bare faenskap.. Men sånn er det og være litt på kant med loven antar jeg. Men kjører man en clean maskin med det som er høyst nødvendig for og surfe nett og brenne en og annen cd, så ja.. Da funker nok programmer som du har til sin hensikt for brukeren det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Ja synes man det er fint med advarsler i tide og utide kan man installere Vista i tillegg til NIS så har man det gående Bruker egentlig en 2003 versjon av Norton Proff som bare gjør det det skal. Kjører trial utgaven av NOD 32 her. 16715403 days left. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå