kimeide Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 hei hei... skal montere el vinduer på en e34, ledningene til bryterene lå klart, skar bare ut og satte inn, fremme gikk det helt fint, la inn 4 ledninger i døren og koblet det inn i dørskjøten, fra døren og utover lå alt ferdig koblet det funket helt fint... SÅ KOMMER PROBLEMENE!!!!!!!!! gjorde det samme bak, men fikk det bare oppover, hører ingen reler som klikker heller. Ligger ikke dette klart..? noen som vet..? noen som har noen gode ideer..? har tatt alt ut fra en e34 som hadde el vinduer så skal nok ha alt av deler, men trenger litt hjelp til å finne ut av det... på forhånd takk til all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 På min 90 mod 520 låg alt klart,monterte el nett i dørene å alt funka fint,opp å ner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Ta av dekslene i B-stolpene, så ser du fort om ledningene ligger klar. Det gjør de ikke på alle. I så fall må du legge opp inn til under baksetet, og få kobla det inn i den der styringsboksen der på noe vis. Kanskje den må byttes også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 ledningene ligger klart, har byttet styringsenheten, ikke noe skjer... er det noen ekstra reler som må kobles inn kanskje..? ser det er en plugg med noen ledninger i som går bakover til bagasjerommet på delebilen som ikke er på den jeg skal ha det i..! den er der med styringsboksen helt bak mot bagasjerommet, noen som vet hva de er til..? BLIR GAL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 hei, har du merket noe til at det lekker vann inn langs vinduet som havner i bunnen av døra? Det gjør det på min, på alle dørene. Er det normalt? Det havner jo bak plasttrekket, så det kommer ikke inn i bilen, men det kan jo ikke være helt bra med tanke på rust. Tror ikke det lakk før jeg skiftet ut de manuelle heisene mine mmed elektriske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 vet at det er sånn på caben min... men skal være sånn... derfor det er 2 gummi plugger i bunn på døren... sikkert derfor alle e34 dører er rustet i bunnen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 E vel drenerings hull i bunn på dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 stemmer det.... kan hende de er full i skit vist det ligger vann der, verdt å sjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 det er plugger i hullene midt under, men det er drenering helt i enden i bakkant og forkant av døren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Under baksetet sitter det en stor releboks. (ca så stor som en videokasset) Mener denne inneholder releene som igjen styrer vinduer og takluke. Har du flyttet over denne fra delebilen til din nye? Alle vinduene fungerte på delebilen når Christian brukte den, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 har flyttet det over ja... skjønner ikke noe.. legger nok bare opp nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå