Tommen86 Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Vurderer å selge bilen min for den rette prisen og den rette kjøperen. Trenger en litt større bil og en litt mer praktisk. Men blir ikke noe annet enn BMW. Innbytte i 5-serie E39 kan vurderes. Bud under 165000 tas ikke imot. Km: 157000 Utstyr: ABS Standard stoff interiør Angel eyes Sorte baklykter M-pedaller, M-matter, M-leppe (på bagasjelokk) Klima Original cd-spiller Manuelt gir (5-trinn) 6 x airbag 10,5 x 18 felger bak (nye goodyear f1 eagle dekk 245*35-18) 9,5 x 18 felger forran Justerbart senkesett Nye bilder av interiør kommer så snart jeg kommer meg hjem fra jobb (ca. 14 dager).. Slik fronten ser ut i dag. Slik den ser ut bak i dag. Har montert alu-pedaller med M-logo etter bildet ble tatt. For flere bilder trykk deg inn HER På denne linken finner du flere sider med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Km stand/årsmodell/utstyr osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Km stand/årsmodell/utstyr osv? Nå har jeg oppdatert litt Hadde litt dårlig tid når jeg skreiv inn tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg