Tomas.H Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Jeg har en 318i e30 motoren min er rasa og jeg tenkte jeg skulle sette i motoren fra en 320i....(fra firer til sekser) er dette vanskelig?..er det noe spesielt jeg må tenke på?...håper på gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 hei, for det første så må du skifte fjærbein foran. siden 4 motorene mindre fjærbein. 6er motor har 51..er sikkert noen andre som kan hjelpe mer hvis det er noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 hvis du har skivebremser bak har du det samme som 325`n,,, er vel kun bakdiffen og mellomaksling som bør skiftes da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 kun 325 som har 51 fjørbein org min 6`er hadde 45mm... 320i. må bytte traversen, da 6`er sine er anderledes.. ventilerte skiver framme.. ellers bolt on.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 kun 325 som har 51 fjørbein org min 6`er hadde 45mm... 320i.må bytte traversen, da 6`er sine er anderledes.. ventilerte skiver framme.. ellers bolt on.. Er ikke eneste forskjellen på traversen at det er påsveisa brakett for vibrasjonsdemper på fire syl? Kappe bort den, så er den lik seksertravers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 det kan eg desverre ikke svare på, eneste eg vet at det er forskjell på dem, er i art nr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 hmmm... no er jeg litt spent på om det er noen som kan avklare dette.. jeg har tenkt å kjøpe en 318 tournig 92 mod, den skulle visst ha samme bremser og fjørbein som 325....!!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå