Superfant Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Selger en 1992 modell BMW 325i sedan med automat gir til hbo 35.000 Bilen har diverse mangler. Selges derfor veldig billig: Takluka går ikke skikkelig igjen. Må bytte fremre foringer i bakre bærebru (følger med nye) Tror det er noe som tapper batteriet for strøm. Bilen er såvidt jeg kan se helt rustfri (er lakkert opp igjen). Når jeg startet den sist gang var automatkassa i nødmodus. Vet ikke hva dette er, men regner med det er en løs sensor eller kun fordi det var dårlig strøm på batteriet. Hadde prøveskilter på den for en mnd siden og når jeg kjørte da var den ikke i nødmodus når jeg satte den fra meg. Bilen er mørkegrå med svart sportsinteriør. Klima anlegg, defa alarm, elektriske vinduer x4, elektrisk takluke. Mtech front fanger, dempere og M3 speil. Interesserte kan sende meg en pm så kan jeg sende bilder og mer info. Bilen har gått ca 300 000, men motor ble byttet på verksted og har gått ca 200 000. Har kvitteringer på dette og mye annet. Den er ikke Eu godkjent da jeg bare tok av skiltene og lot den stå istedenfor å eu godkjenne den i fjor. Det eneste jeg vet om som jeg tror trengs å endres for å få den godkjent er å bytte foringene som følger med. Veldig mye bil for pengene. Bilen trenger noen timer arbeid noe jeg desverre ikke har tid til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Hvor står den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Hva med innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Du vil ikke vurdere å selge den i deler da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superfant Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Bilen står i Eidsvoll (Ikke langt fra Gardermoen). Sammigun: Hva slags innbytte da? Trenger en bil med skilter. Selger den ikke i deler desverre. Dumt å ødelegge en så fin bil på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superfant Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Det er flere interesserte, men bilen er ikke solgt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Legg ut bilder her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superfant Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Bilen ligger ute her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1650045 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg