steffen- Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 hei jeg har 2 rf p1 12 i kasse som jeg skal ha i bilen men for at jeg skal ha dem i bilen må jeg lage små nok kasser. lurer på om noen vet måla på dette? hehaeha :DD lurer på åssen jeg skal ha det i bagasjen. noen som har noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 kommer jo ann på om du vil ha lukket eller porta kasse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE46 Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Her er det noen programmer som kan hjelpe deg med og finne målene på kassa, bare fyll ut skjemaet på programmet og det vil gi deg målet http://www.ajdesigner.com/speaker/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 hmm. helst lukket kasse tror jeg. jeg har det nå og den er ganske bra skal lage kasser til og elemtene i, og en vegg og gulv osv. hehe :DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 åssen ville dere plassert basserne i bagasjen på coupen da? jeg skal ha lukket kasse så lurer på åssen elementene mine skal stå. om de skal stå inn mot setene eller ut mot baklyktene. noen som kan komme med noen innspill på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå