bmwmartin Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Hei:hva er et m3 vader innteriør i skinn vert som er fint?fant et på koed men det var i tøy og slitt og et hull i fører stol.dette sko di ha 8000 kr for ca
m3e30 Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 kan skaffe et champagnefarget et til 13500. elektriske stoler. inkl baksete dørsider osv.
bmwmartin Skrevet September 22, 2007 Forfatter Skrevet September 22, 2007 hei:eg har vader i min bil,men lure på hva det er vert...kor mye ekstra eg kan ta for bilen med det innteriøret?baksete er og vader med bmw striper eller m striper som noen kaller di
m3e30 Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 svart skinn går for ca 10-15 brukt. men om du kan legge det på på prisen av bilen er en annen sak.
ØyvindB Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 hei:eg har vader i min bil,men lure på hva det er vert...kor mye ekstra eg kan ta for bilen med det innteriøret?baksete er og vader med bmw striper eller m striper som noen kaller di jeg tror det øker prisen på bilen med ca 10 kroner.
Gunnar Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Det gjør helt sikkert bilen mer lettsolgt, men det er ikke sikkert du får noe særlig mer for den. Rent økonomisk lønner det seg kanskje å selge interiøret og bilen for seg, akkurat som med felger og annet ekstrautstyr. Minuset er at det er mer jobb.
bmwmartin Skrevet September 22, 2007 Forfatter Skrevet September 22, 2007 10 kr?he den var temli bra den da... men har egentli blit tilbud mer en eg hadde forventet for bilen så det lover bra:)tror nok prisen øker 8-10 lapper vertfal
Haug Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 10 kr?he den var temli bra den da... men har egentli blit tilbud mer en eg hadde forventet for bilen så det lover bra:)tror nok prisen øker 8-10 lapper vertfal Da tror jeg du har vært heldig.
Ole@Automote Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Att du ikke får igjen penger du har kostet på når det gjelder styling, lakk eller interiør er bare tull, jeg har drevet på med BWM styling i snart 10 år og hvis jeg ikke hadde fått igjen mere penger for bilen når jeg monterer plastikk så hadde jeg ikke gjort det!! Jeg har også solgt biler uten styling, bare satt inn vader interiør, du får glatt 10 000kr mere for en bil med vader av den simple grunn de er mere etterspurt De fleste som kjøper bil ser etter ett fin/tøft eksemplar og standar biler er mye mere tungsolgt enn biler som har litt eyecandy som feks vader stoler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå