umek Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Noen som har bilde eller link til hvilke som er hva av sikringer på en 91mod E36 316i? Baklysa mine har funnet ut at de ikke gidder lyse mer. eller kun kjørelysa da, alt annet virker. Men tåkelys lampen i klokkene kommer på i hytt å pine uten at det lyser i tåkelyset bak :S Anyone???? Fannt ikkenoen gådde sikkringer, kan jo være noe annet kødd også. Noen tips? Takker.
BMWtotti Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Dårlig kontakt i lampa. Blir veldig ofte det og da kødder ofte lysa seg. Prov å vrigle litt på pærene, eventuelt puss litt med sandpapir. Hvis det ikke hjelper så skal sikring 9,10,15,17,22,23,25 og 29 ha en eller annen funksjon med kjøre/tåke lys å gjøre. Hvis du kun har gått over sikringene visuelt kan det være at det er en sikring alikevel. Det beste er å ta ut sikringen og måle gjennom den med et ohm meter. Da får du en sikker indikasjon. Noen ganger kan sikringen se ut til å være hel men så er den ikke det alikevell. Selvsagt kan det være selve pærene, dårlig kontakt i bryteren, rele osv... ...feilsøking er moro
umek Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Ok, takker for svar. En annen ting som er litt morsom er at av og til når jeg svinger brått til høyre så går cupè lyset på Og jeg har lysforsinker i bilen så det lyser jo pokker i ca 15-20 sek før det endelig går av igjen. Noen som vet hvor lysforsinkeren pleier å ligge, eller om den er orginal? At det går på regner jeg med at er en kødden dørbryter.
BMWtotti Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Vet ikke hvor den ligger, men er enig med deg i at det sannsynligvis er en dørbryter som ikke er helt god. Lysforsinkelse tror jeg er orginalt. Har i alle fall det på bilen min.
umek Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Noen som vet hvor den lysforsinkeren ligger? Den skal røskes ut, pokker så irriterende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå