StonesVinyl Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Hei! Planen er å kjøpe en 528 (E39) om en stund. Følger stadig med på Finn og Autodb + Bimmers. Mange av objektene har ikke hengerfeste (noe jeg vil ha), så jeg lurer på hvor mye det koster å montere dette? Både fast og avtagbart. Hørte for noen år siden at det er dyrt å montere på tyske biler for opplegget ligger ikke klart? Er dette tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 kommer ann på hva du mener med dyrt. Skal du ha avtagbart (noe som egentlig er ett must på alle Bmw) ligger prisen på ca 10000,- ferdig montert med orginalt kabelsett. Det kan selvsagt gjøres noe billigere med fast krok og interfaceboks. da vil du spare ca 3000,- totalt. Ulempen med interface (samme om du har fast eller avtagbar krok) er at du får ikke varsling om eventuelle defekte pærer på hengeren og pdc hyler som en stukken gris når du setter bilen i revers. kan du leve med dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Hvis jeg ikke sparer mer enn 3000,- på et fast hengerfeste m/komplikasjonene du nevner, så vil jeg nok gå for et avtagbart til 10000,-. Det beste vil jo være å finne en bil med hengerfeste. ...og helt enig at avtagbart er et must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå