NastyasS Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 eyy! noen som har erfaringer med produkter fra eriksen import? er dette bare billig drit el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NastyasS Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Viss du linka til ei side, kan det hende at du får bedre respons! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Viss du linka til ei side, kan det hende at du får bedre respons! hehe hvis du der under Bilstereo/tilbehør til høyre så finner du en link der;) http://www.eriksen-import.no/?osCsid=37 ... 1ccbf36152 men om det er bra produkter tørr jeg ikke og svare på har selv ikke prøvd noen av produktene de selger der bortsett fra at jeg har hatt en lanzar forsterker tidligere og den var jeg meget fornøyd med men resten av merkene har jeg ikke prøvd. men er det kvalitet eller noe du er ute kan du jo sjekke på megabillig.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå