Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen som gidder å svare på innlegget mitt ang. eksosmanifold:( men m42'n har jo smidd veiv å justerbare kamdrev så det er absolutt ikke dumt... Mange svensker som gjør/ har gjort dette å havnet på 5-600 hester så er absolutt potensiale i den;)

Skrevet

Å hvor lenge holder motoren med de 5-600 hestene? Er som jeg og har hørt at M20 innmaten skal være god for 400 gamp (tydeligvis kommer dette og fra noen svensker) Men det er ikke like kult når motoren holder de 400 gampa i 2 sek før det går te helvete. Og jeg har lite troa på at det holder lenge

Skrevet

selvfølgelig går det ann... det er jo samme type motor som cosworth, 200sx osv... bortsett fra at m42 har registerkjede

men cosworth motorer tar de jo ut 7-800 av å det er jo en to liter! m42 kan jo umulig være noe dårligere enn no som coster worth;)

men du trenger jo ikke 400 hester før å faktisk kjøre fort... 140 hester i is'n holder jo til å kjøre fra det meste a japsebiler så;) på bane...

Skrevet

skal bygge på m42,satser på ærlige 350hk.

Har lest nette opp å ned om turbo mating av M42,å håper å tror det er en potent motor å hente turbo hester av.

arti med turtalls villige motorer,i 200sx`n min,ca18det,kom shiftlight`n på 8400rpm :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...