GeNiuS Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Hva er best å bygge turbo i ? 320? 325? 318is? åssen er det å bygge i is`n?
JulianS Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Det er ingen som gidder å svare på innlegget mitt ang. eksosmanifold:( men m42'n har jo smidd veiv å justerbare kamdrev så det er absolutt ikke dumt... Mange svensker som gjør/ har gjort dette å havnet på 5-600 hester så er absolutt potensiale i den;)
TOO FAST Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 kan man virkelig hente ut 500\600 hk av en m42 is motor
Fliid Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Å hvor lenge holder motoren med de 5-600 hestene? Er som jeg og har hørt at M20 innmaten skal være god for 400 gamp (tydeligvis kommer dette og fra noen svensker) Men det er ikke like kult når motoren holder de 400 gampa i 2 sek før det går te helvete. Og jeg har lite troa på at det holder lenge
JulianS Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 selvfølgelig går det ann... det er jo samme type motor som cosworth, 200sx osv... bortsett fra at m42 har registerkjede men cosworth motorer tar de jo ut 7-800 av å det er jo en to liter! m42 kan jo umulig være noe dårligere enn no som coster worth;) men du trenger jo ikke 400 hester før å faktisk kjøre fort... 140 hester i is'n holder jo til å kjøre fra det meste a japsebiler så på bane...
TOO FAST Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 er det faktisk smidd veiv i en m42?. hvor mange hk kan man hente ut av den hvis man er realistisk. å hva må man evt gjøre ang stempler\ veiv lager ?
Gjest Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 kan man virkelig hente ut 500\600 hk av en m42 is motor Det er sikkert fullt mulig, men da er jo selvfølgelig smidd innmat osv et must. Alt handler om hvor mye penger man er villig til å legge i motoren. Ppf henta jo ut 947 hk av m20 nå i sommer. http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... rd&start=0
Ron Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 skal bygge på m42,satser på ærlige 350hk. Har lest nette opp å ned om turbo mating av M42,å håper å tror det er en potent motor å hente turbo hester av. arti med turtalls villige motorer,i 200sx`n min,ca18det,kom shiftlight`n på 8400rpm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå