Gå til innhold

BMWCCN Vestfold arrangerer høstpussetreff lørdag 29.09.07

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Tradisjon tro, arrangerer vi også iår, høstpuss :)

Info er allerede sendt ut medlemmene våre pr. SMS, og vil bli sendt ut nok en gang iløpet av uken.

Sted: Kepler Bilpleie

Hvor: Sem utenfor Tønsberg, rett over veien ved E18 Motorsenter

Når: Lørdag 29. september kl. 11:00

Her vil det bli mulighet for å vaske og polere din BMW før vinteren. Det vil være folk fra Kepler tilstede hele dagen for å gi gode råd og også hjelpe til med bilpleie. Kepler er forhandler av Meguiar's produkter som er av markedets beste til din bil.

Legger ut litt bilder fra vårpussetreffet vi hadde i april:

n800050310_359889_5677.jpg

n800050310_1284282_9696.jpg

n800050310_1284281_9468.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, detta vil jeg være med på, men drar desverre på ferie til fredag :o .

Still opp dere som kan folkens. Genial mulighet for å få shina opp gliset før mørketida slår inn, til en billig penge. Kepler har også startet med solfilm, så det skal være mulighet å bestille time(ikke på lørdag da) til reduserte priser mener jeg :P .

Som dere ser på det siste bilde, så må man ikke pusse/gnikke hvis man ikke vil. Kan også stå med henda i lomma å sparke dekk, som Gunnar & Geir Anders gjør her :lol: . Det sosiale står i høysete :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser på det siste bilde, så må man ikke pusse/gnikke hvis man ikke vil. Kan også stå med henda i lomma å sparke dekk, som Gunnar & Geir Anders gjør her :lol: . Det sosiale står i høysete :wink: .

Min bil var ikke verdt gnikk på det tidspunktet der.. da var det vel såvidt den hang sammen.. ;-)

Ser mørkt ut for meg og, men skal prøve å få til en tur. Da blir det i så fall for å gnikke litt denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...