Dr_S Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Tradisjon tro, arrangerer vi også iår, høstpuss Info er allerede sendt ut medlemmene våre pr. SMS, og vil bli sendt ut nok en gang iløpet av uken. Sted: Kepler Bilpleie Hvor: Sem utenfor Tønsberg, rett over veien ved E18 Motorsenter Når: Lørdag 29. september kl. 11:00 Her vil det bli mulighet for å vaske og polere din BMW før vinteren. Det vil være folk fra Kepler tilstede hele dagen for å gi gode råd og også hjelpe til med bilpleie. Kepler er forhandler av Meguiar's produkter som er av markedets beste til din bil. Legger ut litt bilder fra vårpussetreffet vi hadde i april: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Å, detta vil jeg være med på, men drar desverre på ferie til fredag . Still opp dere som kan folkens. Genial mulighet for å få shina opp gliset før mørketida slår inn, til en billig penge. Kepler har også startet med solfilm, så det skal være mulighet å bestille time(ikke på lørdag da) til reduserte priser mener jeg . Som dere ser på det siste bilde, så må man ikke pusse/gnikke hvis man ikke vil. Kan også stå med henda i lomma å sparke dekk, som Gunnar & Geir Anders gjør her . Det sosiale står i høysete . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Synd du ikke kan komme da Steffan! Er sat opp selv på vakt den dagen, men skal se om jeg ikke får ordnet noe Hvor skal du nå da? Ikke mauritsius vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Hvor skal du nå da? Ikke mauritsius vel? Jupp, i drøye to uker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Åh! LITT misunnelig da..fuck, hehe. God tur da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Som dere ser på det siste bilde, så må man ikke pusse/gnikke hvis man ikke vil. Kan også stå med henda i lomma å sparke dekk, som Gunnar & Geir Anders gjør her . Det sosiale står i høysete . Min bil var ikke verdt gnikk på det tidspunktet der.. da var det vel såvidt den hang sammen.. Ser mørkt ut for meg og, men skal prøve å få til en tur. Da blir det i så fall for å gnikke litt denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 Hvordan var oppmøtet? Hadde tenkt å ta turen jeg, for et sårt tiltrengt puss.. men glemte det av på lørdag, ikke at jeg verken var i pussbar eller kjørbar stand heller.. hard jobbfest kvelden før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Prata med Ole-Martin, var vel en 3-4 biler der. GeirA bl.a. Regnet jo massivt igår så oppmøtet var vel deretter...jeg måtte jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå