Stramvaier Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 hei. søker noen som er seriøse og som har peiling til å overhalle min s14 motor i vinter. må være på østlande et sted. skaffer alt av deler selv. men trenger noen til å ta seg av jobben til en bra pris
Stramvaier Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 noe internett adresser på disse to firmaene?
Azeton Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 motorteknikk på økern(oslo) Trodde de hadde flyttet til ryen jeg? Var ditt jeg måtte sist.
ehrnst Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 en kompis av meg hadde sin inne hos Thomas Westeng (www.west-racing.com)
opt Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 motorteknikk på økern(oslo) Trodde de hadde flyttet til ryen jeg? Var ditt jeg måtte sist. javel, mulig det. men skiltet henger hvertfall igjen i kabelgata. har også sett deres 200sx stå utenfor for mindre enn 14 dager siden. kanskje de har flere avdelinger.
Stramvaier Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 har pratet med west-racing en del, men synes han virker ganske dyr. var kompisen din fornøyd? alt funket bra?
ehrnst Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Ja, tror han var fornøyd jeg. var ikke akkurat billig nei.
Fliid Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Noen tar vell det her privat. Er jo bare snakk om en S14 gutta. Tl trådstarter, skulle det være at noen tar på seg dette privat så er det lit kjedelig meddet som fins av garanti, da det er ikkeså ote ma få det privat. E u hel opphengt i det ordet, ja, da ville jeg valg ett firma. Kun til opplysning
Stramvaier Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 Ja, tror han var fornøyd jeg. var ikke akkurat billig nei. hvor mye måtte han betale a?
Stramvaier Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 Noen tar vell det her privat. Er jo bare snakk om en S14 gutta. Tl trådstarter, skulle det være at noen tar på seg dette privat så er det lit kjedelig meddet som fins av garanti, da det er ikkeså ote ma få det privat. E u hel opphengt i det ordet, ja, da ville jeg valg ett firma. Kun til opplysning du sier noe der ja når det gjelder garanti. men er jo skjelden denne garantien funker uansett da. for de fleste sier det er din egen skyld uansett. dem finner alltid en grunn at du har kjørt for hardt eller gjort noe galt så spørs jo om man skal bry seg om den så lenge dem er en som har peiling som tar jobben
Fliid Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Jeg hadde gitt faen, få en til å ta det privat. Som sagt, er kun en S14. Greit det er små klaringer, men det er en firer med kjede. Skulle gjort det jeg om jeg hadde følt meg flink nok, men ikke enda
Fliid Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Du snakker om overhale, er det renovering du egentlig er på jakt etter? Kan vell si begge deler, jeg deler det ivartfall opp i at renovering er en mye grundigere jobb. Bytte alt, skjekke alt av klaringer osv. Hva har du sånn konkret i tankene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå