Stramvaier Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 ja enig med deg der ja. men hvem er flink nok da?? og hvem tar det privat? det er det store spørsmålet gitt
Fliid Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Skal da alltids finne noen om man graver dypt nok i denne verdenen Sleng inn en tråd på bmwccn.no sitt fora. Mitt beste råd pr klokkeslett
Stramvaier Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 Du snakker om overhale, er det renovering du egentlig er på jakt etter? Kan vell si begge deler, jeg deler det ivartfall opp i at renovering er en mye grundigere jobb. Bytte alt, skjekke alt av klaringer osv. Hva har du sånn konkret i tankene? motor har ikke gått mere enn 170.000 men hr lyst til å ta den opp å få gått over den. byttet kjede og skinner og pakket den om. og gått over toppen. må eventuelt se om bunndelen også må gås over når man tar den fra hverandre å får sett åssen bunndeler ser ut. eventuelt ta en komptest og se om det er riktig komp i den. det er det jeg sånn lett har tenk meg
Fliid Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Høres ut som grei skuring. Noen må vell trå te på denne jobben Er jo bare morro ;D
Stramvaier Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 ja hadde det vært non som kom med en vettug pris på det så og kunne jobben sin. hehe
R Andersen Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Det er nok ingen som gjør en slik jobb billig. Skal du ha gjort det "billig", så må du nok gjøre det selv.
Stramvaier Skrevet September 25, 2007 Forfatter Skrevet September 25, 2007 snakker ikke om at det skal være billig. men det må være en vettug pris. ikke en pris langt opp i skyene
Waldez Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Sjekk Gulesider er flere som er kapable til dette
Stramvaier Skrevet September 25, 2007 Forfatter Skrevet September 25, 2007 helge vik kan du ringe og høre med! vet ikke helt om det . er litt usikker på å ringe han. vet han er flink men er likevel litt usikker etter å ha hørt litt historier rundt om kring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå