mrbatnes Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 har da endelig gått til anskaffelse av noen nye felger, kjørt rundt med orginale bmw alu-felger i hele sommer felgtypen er av merket mille migila, tredelt skrudde 17x8" slenger ut noen bilder som ikke er verdens beste kvalitet på pga mobilkamera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 så fine ut de.. hvordan bil skal disse sitte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Grattis med fine felger . Hvilken type BMW skal de på? EDIT: Åff, Bare_Egil vant modell spørsmålet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Se der du Grattis med flotte felger..Ser ut til å vær de samme jeg hadde på E30 M3en min Hvilken bil skal de sitte på? Slenger ut ett bilde av gammle bilen min jeg bare for å vise hvor flotte disse felgene er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Grattis med fine felger . Hvilken type BMW skal de på?EDIT: Åff, Bare_Egil vant modell spørsmålet . Ai ai ai..jeg tapte vertfall modell spørsmålet med glans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 takker for fin respons bilen er en bmw (såklart ) e36 320i 92modell sedan. har desverre ingen bilder av bilen enda.. skal ta et så snart jeg får vrengt på gummi på ny felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Se der du Grattis med flotte felger..Ser ut til å vær de samme jeg hadde på E30 M3en min Hvilken bil skal de sitte på? Slenger ut ett bilde av gammle bilen min jeg bare for å vise hvor flotte disse felgene er takker ble meget fornøyd selv med felgene mine, selv om det ser ut som du hadde litt bredere kant en meg lurer på å lakke senteret svart?? noen som har en mening om dette? bilen min er brokatrot metallic eller noe sånt.. (burgunder-rød ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 lurer på å lakke senteret svart?? noen som har en mening om dette? Ja, jeg har en mening om det! Og det syns jeg du IKKE skal gjøre . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Jeg hadde nok ikke komt til å gjort det.. Spander heller en overhaling på felgen..få de skikkelig blanke å fine! Det er jo ikke lett å få fatt i disse felgene lengre. Jeg har vertfall ikke sett en eneste plass de selger de,tror de er tatt ut av produksjon for en del år siden. Jeg hadde nok litt bredere kant bak ja,hadde 10x17 bak, med 245/35-17. Her er ett nærbilde av mine kort tid etter overhaling: (sjekk senter koppen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Ja, jeg har en mening om det! Og det syns jeg du IKKE skal gjøre . Ikke hør på en gammel gubbe uten smak.. Svart senter er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Svart senter ser bare jalla ut Felgene blir borte og lite synlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 http://i65.photobucket.com/albums/h217/Osteine30m3/119-1937_IMG.jpg hvor har du fått tak i den senterkoppen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Her er ett nærbilde av mine kort tid etter overhaling: (sjekk senter koppen ) hvor har du fått tak i den senterkoppen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå