Gå til innhold

Hva ville du gitt for min E36 318IS

BMW e36 318i
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å selge bilen min, men vet ikke hvor mye den vært! Noen som hadde tenkt seg på den? 1992 mod Gått 272000 EU-ok til 09 2008, Årsavgiften er BETALT ! MOTOR OG GIR er i god stand

INNBYTTE I DYRERE E46-E39 KOM MED FORSLAG

Følgende må gjøres for å få den i god stand:

-slitt interiør

-sentral låsen låser ikke opp

-slitte demprer bak

-rust

-mangler ene tåkelykt

-slitte dekk bak

-litt små riper her og der i lakken

s5001006mp0.jpg

s5001007pf5.jpg

s5001009bo0.jpg

s5001008qc7.jpg

s5001010ir9.jpg

s5001011qb3.jpg

s5001012zo8.jpg

s5001013dc8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a-dekk: Det var et raust bud :lol:

Ville sagt max 15K utifra det jeg ser på bildene...

Rustsveising, hel lakkering og nytt interiør drar fort mye penger...

Er dessverre enig med deg Toro. Det må mye omsorg til for å hjelpe denne bilen. Treffer du rett mann får du kanskje 25000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. noen nye stoler og hel lakkering så er nok mye gjort. Et turbokit etter det så er nok bilen ganske ettertraktet.

Hellakkering koster flesk om det skal gjøres skikkelig, gjerne rundt 20000,-. Interiør, understell og dekk kan jo havne på 10-15000,- alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. noen nye stoler og hel lakkering så er nok mye gjort. Et turbokit etter det så er nok bilen ganske ettertraktet.

Hellakkering koster flesk om det skal gjøres skikkelig, gjerne rundt 20000,-. Interiør, understell og dekk kan jo havne på 10-15000,- alene...

Har jo noen avtaler her og der jeg da, så hva du må betale for lakking er ikke nødvendigvis hva jeg må betale.

For å si det sånn så får jeg hellakkering for 6500kr i bytte mot andre jobber. Er litt forsjell fra 20000- 6500kr.

Understell osv har jeg også lev, pluss at jeg får igjen mva osv. Blir ikke så dyrt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a-dekk: Det var et raust bud :lol:

Ville sagt max 15K utifra det jeg ser på bildene...

Rustsveising, hel lakkering og nytt interiør drar fort mye penger...

-en ting e no helt sikkert..

Toro HATER 318is!!!!

Er det egentlig en eneste ans som omhandler 318is du ikke klage på,syns er dyr,å skjenerelt spyr ut negative kommentarer??

kan ikke forstå derre behovet ditt før å ødelegge andres salg tråder,da du tydeligvis ikke har noen planer om å kjøpe dæ en!!!

må da gå an å bare gi faen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...