fast Dog Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Har vært å undersøkt litt AE te bilen min! E46 touring facelift! Ble fortalt at eg måtte kjøpe hele lykten hvis eg skulle ha AE! Ser at man kan få kjøpt disse ringene løs og bare sett de inn, men siden lykten og glasset er smeltet/brent sammen så vil jeg ødelegge den hvis jeg deler lykten! Stemmer dette?
Sommerfelg Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 er ikke lyktglassa og selve lykta delbar da? isåfall er det ikke noe problem.
kilronan Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Har vært å undersøkt litt AE te bilen min! E46 touring facelift! Ble fortalt at eg måtte kjøpe hele lykten hvis eg skulle ha AE! Ser at man kan få kjøpt disse ringene løs og bare sett de inn, men siden lykten og glasset er smeltet/brent sammen så vil jeg ødelegge den hvis jeg deler lykten!Stemmer dette? Nei, det stemmer ikke. Lyktene henger kun sammen med klips.
e46diesel Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Har montert ringer på min å du kan bruke den diy en her på bimmers for demontering av lyktene, er meget enkelt, max ti min på begge, bare pass på at du ikke ødelegger noen klips så er det bare å stjele strømmen til parlysene..
Sommerfelg Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Har montert ringer på min å du kan bruke den diy en her på bimmers for demontering av lyktene, er meget enkelt, max ti min på begge, bare pass på at du ikke ødelegger noen klips så er det bare å stjele strømmen til parlysene.. 10 min ? dette er vel diskuterbart
kilronan Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Har montert ringer på min å du kan bruke den diy en her på bimmers for demontering av lyktene, er meget enkelt, max ti min på begge, bare pass på at du ikke ødelegger noen klips så er det bare å stjele strømmen til parlysene.. 10 min ? dette er vel diskuterbart Demontering av 'lykteglasset' er ikke noe problem. Hvis du ikke har åpnet lykta før så sitter sikkert det meste ganske godt fast, men da er det bare å vise hvem som er sjefen. Først tar du ut blinklyset, så fjerner du den lista som ligger under 'lykteglasset' (festet med klips.. sitter gjerne veldig godt fast). Deretter fjerner du den pakningen som ligger på toppen av lykta (klips). Så er det bare å åpne de klipsene som holder fast selve lykteglasset. Deretter kan 'glasset' lirkes løs. Jeg er sikker på at jeg kunne utført denne operasjonen på maks ett minutt pr lykt.
Sommerfelg Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Har montert ringer på min å du kan bruke den diy en her på bimmers for demontering av lyktene, er meget enkelt, max ti min på begge, bare pass på at du ikke ødelegger noen klips så er det bare å stjele strømmen til parlysene.. 10 min ? dette er vel diskuterbart Demontering av 'lykteglasset' er ikke noe problem. Hvis du ikke har åpnet lykta før så sitter sikkert det meste ganske godt fast, men da er det bare å vise hvem som er sjefen. Først tar du ut blinklyset, så fjerner du den lista som ligger under 'lykteglasset' (festet med klips.. sitter gjerne veldig godt fast). Deretter fjerner du den pakningen som ligger på toppen av lykta (klips). Så er det bare å åpne de klipsene som holder fast selve lykteglasset. Deretter kan 'glasset' lirkes løs. Jeg er sikker på at jeg kunne utført denne operasjonen på maks ett minutt pr lykt. Lyktene mine satt fast som f! nå har de vel ikke vært åpnet på en del år heller da. men de lyktene tar det deg lenger en 1 min !
kilronan Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Demontering av 'lykteglasset' er ikke noe problem. Hvis du ikke har åpnet lykta før så sitter sikkert det meste ganske godt fast, men da er det bare å vise hvem som er sjefen. Først tar du ut blinklyset, så fjerner du den lista som ligger under 'lykteglasset' (festet med klips.. sitter gjerne veldig godt fast). Deretter fjerner du den pakningen som ligger på toppen av lykta (klips). Så er det bare å åpne de klipsene som holder fast selve lykteglasset. Deretter kan 'glasset' lirkes løs. Jeg er sikker på at jeg kunne utført denne operasjonen på maks ett minutt pr lykt. Lyktene mine satt fast som f! nå har de vel ikke vært åpnet på en del år heller da. men de lyktene tar det deg lenger en 1 min ! Demonteringen av selve 'lykteglasset' kunne jeg fint klart på ett minutt. Det mest knotete er egentlig å få ut blinklyset, men etter det så er det jo bare å dra pakning, list og lykteglass ut. Men alt tar selvfølgelig litt lengre tid første gangen. Å skru ut hele lykta fra bilen vil selvfølgelig ta noen minutter ekstra.
Sommerfelg Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 okei hehe, jeg mener nå at heller blinklysglassa tar ca 20 sec å ta ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå