RoaldJ Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 en forhandler rett borti gata her har denne for salg.. noen formeninger i forhold til pris og utstyr... om jeg skulle kjøpe den, skulle jeg ha senka den litt, fått kvite blinkers rundt om og en litt finere endepotte (flaut og spør.. er dette E46 Facelift?) http://pal.finn.no/pal/car1/car/object? ... QaRd735691 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Det er nok facelift ja...ser det spesielt godt på framlyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 ja.. det var der jeg såg også.. og baklyktene ligna fortsatt på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 hmmm, etter et lite søk på finn http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... WuiM822026 , Følger ikke med på disse bilene, men her har du no en som etter min mening var mye finere, og her har du jo de riktige lyktene i hvertfall, samt riktig motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 ja.. men jeg likte fargen på denne jeg fant.. den var helt rå i real life!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 legger du til litt kan du få kjøpe min M-pakke er must på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Fancy farge ja, tror ikke det er så mange av disse For å skille deg litt ut fra mengden med sølv eller svart bil må du jo nesten(!) hore ned hele bilen med Rieger helt i asfalten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Så jo tøff ut da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Fancy farge ja, tror ikke det er så mange av disse For å skille deg litt ut fra mengden med sølv eller svart bil må du jo nesten(!) hore ned hele bilen med Rieger helt i asfalten nope.. hadde bilen blitt min skulle den bare fått senk av meg, og hvite blinkere rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå