Dirty Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Selger unna en sykt rå pc! den er rundt 1.5 år gammel! Den er Veldig liten! og fet skjerm! dette er en model som ikke selges i Norge. model: pcg-6g4l kom med bud! ny pris la på rundt 18 tusen i USA!
Dirty Skrevet September 25, 2007 Forfatter Skrevet September 25, 2007 vet men er på jobb! hadde ikke tid til å hente specs fram! skrev jo modell nummeret da så justfuckinggoogleit.com hmm om det er norsk tastatur ja! nei si det har ikke sett på pcn enda
ChrZZ Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 hmm om det er norsk tastatur ja! nei si det har ikke sett på pcn enda Siden Sony Norge ikke har valgt (ennu? *HAT!*) å selge Vaio-serien her til lands, så er det heller ikke produsert noen form for norsk tastatur til disse lekkerbiskene Hadde det vært det, så hadde jeg også kjøpt en slik ifra utlandet på flekken!
Dirty Skrevet September 25, 2007 Forfatter Skrevet September 25, 2007 men kan jo lett velge norsk språk på tastaturet! så går det jo fint ann å skrive med bare æøå vettu som er andre tegn! men skal skjekke i kveld rart jeg ikke reagert når jeg så på pcn vis det var et annet tastatur!
ChrZZ Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 men kan jo lett velge norsk språk på tastaturet! så går det jo fint ann å skrive med bare æøå vettu som er andre tegn! men skal skjekke i kveld rart jeg ikke reagert når jeg så på pcn vis det var et annet tastatur! Selvsagt! Er jo lett å bytte språket på tastaturet. Er bare det at det er tegn som: <>;:*'¨()[]=?+\ osv bytter plass MEN dette er uansett en maskin folk burde kjøpe!
Dirty Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 Ingen ? kjapp handel så ryker den for 4 lapper!
Larslol Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 finner ikke denne modellen på sony sine hjemmesider i USA. snodig igrunn
Dirty Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 bytte mot lite brul har xbox 360
ChrZZ Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Står mer om maskinen her. 99% sikker på at det er denne det snakkes om. Maskinen er fra 2005. http://www.bizrate.com/laptopcomputers/ ... l#features
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå