mcfire Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Ja hva gir best resultat? Bilen min skal SKINNE etter jeg er ferdig med den...hvilke produkter trenger jeg for å få ett knall resultat? Ser det er noen tråder rundt omkring..men skulle gjerne hatt en ABC over produkter man må kjøpe inn.
S3T Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 http://www.bilforumet.no/bilpleie/17439 ... mmies.html Her er bra tråd som forteller mye av det du trenger å vite.
Sandersen Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Meguiars er mye enklere å jobbe med å gir også et bedre resultat! bare les gjennom en REKKE tråder på http://www.bilforumet.no/andre-forum/bilpleie/ kan fåes kjøpt fraktfritt på www.jegard.no eller bilextra
B m w 5 2 5 i Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Hørt mye bra om Cartec også. Noen som har testet det?
Sandersen Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 ikke hørt om det, det som jeg veit duger er meguiars,pinnacle,duragloss,manzerna,siwssvax,zymol fåes på autogeek.net
Jaro Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Meguiar er knallbra og varer lenge. Jegard Handel som selger Meguiar har også et annet produkt som de anbefalte meg. Pratet med dem og fikk anbefalt Glare. Det er noe tyngre å jobbe med, men jeg har aldri opplevd så bra resultat. Det er jo det som teller.... Kjøpte også Glare tørkeklut og microfiberklut. Disse sammen med Meguiar vaskehanske i microfiber er det beste jeg har brukt. --og jeg har brukt mye forskjellig....
Sandersen Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 jepp glare og skal vist være bra! personelig ikke testet det men hørt det skal være bra
kje Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Gi Meguiars et forsøk! Ble veldig fornøyd etter vask med Meguiars bilshampo Beste vask æ har prøvd til nå, og æ har prøvd en hel rekke...
Hedfelt Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Er av dem som har brukt Autoglym i det siste jeg da. Ble superfornøyd med resultatet. Polerte riktig nok med maskin.
frank0312 Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 autoglym er tingen perfekt resultat hvær gang
Sandersen Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 MEN har du egentlig prøvd meguiars da?
FatLaces Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 kan anbefalle swissvax. bruker cleaner fluid og shield voksen. veldig lett å jobbe med kan ikke anbefalle Autoglym
StianA Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 har brukt autoglym i det siste før brukte jeg biltema shampo og svamp me shampo det ble ikke all verdens resultat men passe nok. så gikk jeg over til autoglym som jeg bruker enda og er førnøyd med resultatet har også vært innom andre produkter som jeg har handlet i sverige men ingen har vært like bra som autoglym. men nå har jeg bestemt og gi Meguiars en sjanse:P trur jeg vil bli fornøyd.
FatLaces Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 bruker selv en del meguiars produkter, som vaskehanske, clay, lakkrens, water magnet og sånn polish klut. for bilshampo bruker jeg for tiden bmw sin. mulig jeg prøver noe annet når den er tom. men polish og voks så kjører jeg swissvax, syns det blir bra resultat med det. bruker også AG cleen wheels, bare viktig å få det av før det tørker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå