jokke88 Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 se annonsen på autodb.no http://www.autodb.no/cgi-bin/car/reques ... nr=1531617 står på autodb at den er solgt men det stemmer ikke. Prisen kan diskuteres da bilen må bort, men ingen skam bud, og folk som ikke er intressert trenger ikke skrive... er lettere og få svar via mobil så send meg gjerne en sms så skal jeg svare så fort jeg kan;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 hadde jeg fått solgt min hadde jeg kjøpt den tvert =) denne går nok fort lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke88 Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 f... at jeg har kjøpt vinterbil allerede da... denne hadde passet bra ettersom jeg har deler som trengs liggende og alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Bra ikke jeg har kjøpt vinterbil enda hehe oppland ligger det helt i nord eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Nei, det ligger "rett over" Akershus Men kommer selvfølgelig an på hvor i Oppland det er da. Oppland er ganske svært.. hehe Så nå at det var Harestua. Det ligger i "bunn" av Oppland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Harestua er ikke lange stykket fra oslo.. Men det er et lite stykke fra der du bor Dirty http://www.gulesider.no/kart/map.c?star ... 0000554722 rundt 40mil! Go tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke88 Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 harestua ligger 4,5mil fra oslo;) men jeg kjører bilen tiloslo hver dag så er mulig og se den der også hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Veldig fin bil til den prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 hei. når jeg bøy deg 32 ville du ikke selge. det var litt dumt av deg.. kan hente den for 20000 i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke88 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 25k så er den din, men ikke billigere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 skal til oslo å kikke på en bil i dag.. om den ikke er slik selger har sakt kommer jeg og kikker på din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke88 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 den er grei;) bare og ringe får jeg er i oslo litt utover kvelden i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Da e den solgt ja.... til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Hei. Har du bilder av motor, interiør og detaljbilder av skade/rust? Tikking eller andre ulyder fra motor? Bruker bilen mye vann eller olje? Servicehistorikk? Annet som bør utbedres? Gode dekk s/v? Når er bilen tatt inn i Norge? Mvh. snes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg