Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pen E36 323i selges! For den uinvidde er det altså en 2.5l motor i disse til tross for betegnelsen 323i. Skjeldent motoralternativ i norge, denne er importert fra Tyskland i 2000.

De skadene som er å se på karrosseriet vises forran på høyre kanal. Ellers er den nært opp mot strøken. Meget fin i lakken!

Ta kontakt pr epost/sms/tlf for mer info.

Selges pga jeg er flyttet til Oslo. Bilen har vært i mitt eie 1 års tid. Bilen står på Bardufoss, om det er stor interesse har jeg mulighet til å få den sørover.

NAF-test foreligger!

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default

1644690-bilde1-1514129-bilde1-img_3517.jpg

Skrevet

Fortsatt ikke solgt denne! Kan bringes sørover dersom det gjør saken enklere for noen. Pen bil sett bort fra skaden på kanalen, fikses nok greiest med å sette på m-sideskjørt. Dette vurderer jeg også å gjøre selv, men det er jo selvfølgelig en smakssak.

BUD ØNSKES! Naftest er tatt! Ingenting STORT å utsette, en foring bak samt noe stag/kuler framme mener jeg, dette er kjøpt inn. Trenger 1-2 timer på BMW-verksted for å bytte dette.

• 2 weeks later...
Skrevet

BUMP! Det snør vist nordpå, så begynner å haster litt dersom noen ønsker å hente bilen på sommerdekk!

Må prisen ned så må den det, kom med bud. De som er interresert får NAF-test sendt pr mail!

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har ikke hatt mulighet til å sett noe kjempemye på det siden jeg ikke har bilen her nede.. Det JEG tenkte å gjøre om jeg skal beholde den, er å slipe ned og lakke, så sette på M3 sideskjørt og eventuelt en liten enkel men pen leppe under frontfangeren. Billigste løsningen og forbedrer utseende samtidig.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...