Gå til innhold

E 46 M52 B28 motor komplett med alt man trenger. km 54000!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier. Denne kommer fra en 2000 mod E46, og selges i huggeri stand. DVS: Uten dynamo, servopumpe,ac pumpe og eksos manifoild.

Motoren kommer fra et svensk huggeri, og så ut som NY når jeg mottok den ivår. Da var KM 44000!!!! Jeg har klart 10t i sommer:). Den selges kun pga overgang til større motor.

Motoren står enda i bilen, da denne er i daglig bruk frem til snøen kommer her nord. Men vil bli tatt ut om noen vil ha den.

Styreenhet, EWS enhet, nøkkel, tenningslås etc følger med, alt man trenger for og sette motoren i en hvilken som helst E46 som har M52 fra før. Ideel for ombygging altså:)

Hjernen er chipet, så motoren skal yte 200hk+.

Grenrør fra E46 M3 tilpasset motoren kan følge med.

Selges for 18000/bud.

Tlf: 97951626

bilde004sb2.jpg

bilde027fe9.jpg

bilde005uj0.jpg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hm.. Du som hadde bygget om din 318 til 328? Det vil jeg nemlig også gjøre.. men hørt at det er et h.. i forhold til det elektriske.. hm

Skrevet
hm.. Du som hadde bygget om din 318 til 328? Det vil jeg nemlig også gjøre.. men hørt at det er et h.. i forhold til det elektriske.. hm

Nei, er en 320 som er bygget om. Vet ikke hvor mye arbeid det er med en 318.

Skrevet
Mye problem å sette denne i en e36?

Sitter en M52B20 i min, så burde vel passe?

Værre er det kanskje med hjernen?

Motoren passer nok oppi, men som sagt værre med hjærnen, da denne har dobbel vanos, og 4 lamdasonder etc. Mye forskjeller, så ikke noe jeg vil anbefale og prøve seg på om man ikke har over middels peiling og interesse.

Skrevet

Motoren passer nok oppi, men som sagt værre med hjærnen, da denne har dobbel vanos, og 4 lamdasonder etc. Mye forskjeller, så ikke noe jeg vil anbefale og prøve seg på om man ikke har over middels peiling og interesse.

Var redd for det ja.

Da blir det nok heller trubo fra a-dekk hvis BT er villige til å godkjenne.

Skrevet

Var redd for det ja.

de godkjenner ikke :P må til tyskland :P

• 6 months later...
Skrevet

Var redd for det ja.

de godkjenner ikke :P må til tyskland :P

Sorry off-topic trådstarter.. Men Tyskland for godkjenning av turbo-oppsett? Er dette ikke mulig i Norge? Forklar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...