davex Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Cash: 20-30k. Bør se fin ut. Alt av interesse! Send mail -> david_eidem@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 hei. har en e30 320 jeg kunne tenkt meg å få solgt. er en 87 modell, har gått snart 185000. har hatt påkost på den for nermere 30000,- er noe rust. er en større bulk på høyre bakskjerm. eu ok i august 07. følger med 2 stk delemotorer. bilen er i fin teknisk stand. 20000,- å den er din. send meg e-post adressn din og jeg skal få sendt noen bilder. bilen står i trheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 jeg har en 325ix. sort skin-el vindu og luke. facelift front.vippevinduer bak.nye sommer dekk. bra vinterdekk.men det er skeive skiver forran. nylig eu godkjent. 20000 ferdig pruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå