Sommerfelg Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 La oss si at man har en bil til ca 250 000 kr som en lur østeuroper finner det for godt å ta med seg hjem uten å spørre om eieren om lov. dekker forsikringa 100 % av tapet ? hvordan takserer forsikringsselskapet bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 går vel etter listepris! men når noen forbanna satans pakkiser stjal stylinga fra min bil! så viste jeg bare bilder til forsikringselskapet om hvoedan den hadde sett ut før! så fikk jeg beskjed om å kjøpe inn alt slik det var av takstmannen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 da jeg vraka min gamle bil gikk de etter en slags markedsverdi som de hadde som mal. hadde jeg relativt nylig kjøpt bilen hadde jeg fått tilbake kjøpesummen - egenandel. det er jo en person som avgjør det, er man høflig og saklig tror jeg det kan påvirkes noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå