milhouse Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Hei. Jeg lurer litt på hviket sted som selger en del replica felger. Jeg vet at scharif gjør det, men det er ett sted i vestfold hvis jeg ikke husker feil som skal ha ett stort utvalg samt bra priser. Jeg vil veldig gjerne ha felgen som leveres på 3 serie coupe E92 stjerneeke 230, eventuelt alpina classic! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 hva med www.big-wheels.no de sender fraktfritt over hele landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 vi skaffer en del replica felger, link til nettsiden kommer ut snart. Har du et bilde av den aktuelle felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 jeg skal se om jeg får lastet opp ett bilde. Men man ser de på bmw.no får de bare på coupe og heter stjerneke 230!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 www.dekk-spesialisten.com Eller sjekk på finn.no, de har flere og bedre priser der enn på sin egen hjemmeside.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 http://www.gsbildeler.no har en del replica. prisene er vel ca midt på treet etter hva jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 jeg mener det er ett sted i vestfold og firmaet heter noe på a!!! Her er hvertfall bilde av felgen og hele bilen forfra,synes den felgen kler bilen sykt bra samt at det ikke går mange av den. Noen forslag på hvor jeg skal lete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 A-dekk i Sandefjord du tenker på? Han er her inne på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 det der er enn bbs felg som er laget for bmw.. har ikke sett den noen andre steder enn original. Kompis har det i 19" på sin e46 cab.. pen felg i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 det der er enn bbs felg som er laget for bmw.. har ikke sett den noen andre steder enn original. Kompis har det i 19" på sin e46 cab.. pen felg i hvertfall.. Er det en BBS felg??? Da er det håp for å få tak i den. Jobber ett sted som importere bbs felger nemlig.. dette skal undersøkes nærmere i morgen... Gunnar: Får sjekke a-dekk i morgen, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Det er ikke en "bbs felg".. De blir bare produsert av dem som en orginal bmw modell. Jeg kan hjelpe deg å skaffe 230 med dekk. Ta kontakt på pm om du er interessert. Og dette er ikke replika... Altså høy prisklasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå