morten1337 Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Hei=) Jeg lurer på hvilke forsterkere og subber derre anbefaler meg. Noe som trøkker en del til best pris da seff;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DvX Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Om jeg skulle kjøpt meg ny sub hadde jeg gått for en nyere og større Ground Zero. Når det gjelder forsterkere har Helix en del bra. Kommer egentli litt ann på hva du er ute etter ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Skal ha meg noen ny ellement nå jeg også... Og jeg kommer deffinitivt til å gå for Ground Zero Nuclear... Forsterker er jeg litt usikker på, men har litt lyst på Soundstream. Ettersom jeg har en fra før av som jeg er veldig fornøyd med.. Men cadence og focal har jo mye bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 noen anelse om hva det vil koste i frakt/toll av en forsterker sendt fra amerika? betaler man toll på brukte ting og tang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Siden jeg ikke vet hva slags prisklasse vi snakker om, så kan jeg anbefale noe jeg er veldig fonøyd med iallefall. Dynabel 9812/9815 og dynabel bf 4501/7501. Mye bass for pengene der. Får mye som er råere, men da betaler du for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind F Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Eg vil anbefale merket Pioneer! Eg har sjøl nesten bare Pioneer produkter og er veldig fornøyd med det kikk på Pioneer.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 vist det skal koste deg littanbefaler jeg alle produkter fra rockford power stage 2.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Kjøpte en RF Power monoblokk fra USA, kostet meg 2000 kroner inkl frakt. Pluss moms på 25% fakturaverdi (det du betaler for forsterkern og frakt) + et fortollingsgebyr på 180 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525d Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Siden jeg ikke vet hva slags prisklasse vi snakker om, så kan jeg anbefale noe jeg er veldig fonøyd med iallefall. Dynabel 9812/9815 og dynabel bf 4501/7501. Mye bass for pengene der. Får mye som er råere, men da betaler du for det. d greit med mye lyd men ka fan e d betal heller mer, å få kavalitet (focal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 jeg har pioneer spiller og høytalere og kicker sub og forsterker funker fett =) jeg har ikke noe å klage på hvertfall når det gjelder de merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 cadence, pioneer, rockford fosgate, jbl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 kan anbefale USAmps forsterkere, Resonant Engineering elementer og Morel høytalere fra www.morel.no .. har det sjøl og det funker meget bra. Resonant elementa har mye lavere pris i norge enn ellers i europa og kvaliteten er ekstremt bra. -stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Siden jeg ikke vet hva slags prisklasse vi snakker om, så kan jeg anbefale noe jeg er veldig fonøyd med iallefall. Dynabel 9812/9815 og dynabel bf 4501/7501. Mye bass for pengene der. Får mye som er råere, men da betaler du for det. d greit med mye lyd men ka fan e d betal heller mer, å få kavalitet (focal) Finnes mange som lager bedre suber enn focal, iallefall til prisen du betaler. Kjører selv focal 165kp settet til 3200,- foran og et acces coax sett bak, pluss dynabel sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hva som er best er en smakssak. Har med øret som hører! Jeg personlig kommer aldri til å kjøpe noe annet enn focal høyttalere/subber, og audison forsterkere. Vet om flere som har brent seg på dynebel. Aldri hørt noen subber, men forsterkerene.. Er det en ting jeg har lært meg så er det at når det kommer til bilstereo så får du som oftest det du betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Har Mcintosh diskant og forsterkere i min med rockford bassere.. Er veldig fornøyd med det.. Litt dyrt men spiller som f..n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå