Gå til innhold

Sub/forsterker? Hvilke merker anbefales?


Anbefalte innlegg

Skal ha meg noen ny ellement nå jeg også... Og jeg kommer deffinitivt til å gå for Ground Zero Nuclear... Forsterker er jeg litt usikker på, men har litt lyst på Soundstream. Ettersom jeg har en fra før av som jeg er veldig fornøyd med.. Men cadence og focal har jo mye bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Siden jeg ikke vet hva slags prisklasse vi snakker om, så kan jeg anbefale noe jeg er veldig fonøyd med iallefall. Dynabel 9812/9815 og dynabel bf 4501/7501. Mye bass for pengene der. Får mye som er råere, men da betaler du for det.

d greit med mye lyd men ka fan e d betal heller mer, å få kavalitet (focal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke vet hva slags prisklasse vi snakker om, så kan jeg anbefale noe jeg er veldig fonøyd med iallefall. Dynabel 9812/9815 og dynabel bf 4501/7501. Mye bass for pengene der. Får mye som er råere, men da betaler du for det.

d greit med mye lyd men ka fan e d betal heller mer, å få kavalitet (focal)

Finnes mange som lager bedre suber enn focal, iallefall til prisen du betaler. Kjører selv focal 165kp settet til 3200,- foran og et acces coax sett bak, pluss dynabel sub.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er best er en smakssak.

Har med øret som hører!

Jeg personlig kommer aldri til å kjøpe noe annet enn focal høyttalere/subber, og audison forsterkere.

Vet om flere som har brent seg på dynebel.

Aldri hørt noen subber, men forsterkerene..

Er det en ting jeg har lært meg så er det at når det kommer til bilstereo så får du som oftest det du betaler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...