Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oyoyoy..... Nå blir det ornings! :P

Ser ut til at dette kan gå bra jo,....

Endelig har den lille pia mi et håp om å komme seg på veien igjen ! :D

Dette blir bra! Det er jeg sikker på!

Tusen takk for hjelpa onkel

Blir vel værende her inne nå fremover tenker jeg! hehe...

Ja, bortsett fra når jeg skrur såklart! :D

Skrevet

Skal lage meg ei liste over ting jeg må ha til rep. og "oppussing", kan bli lang etterhvert den! hehe....

Men har tro på at det kan bli bra....

Også har jeg jo lovet deg at du skal få prøve den en dag også, blir koselig å kjøre langtur i bila når hun er ferdig! - Gleder meg - :D

Skrevet

Koser meg hver gang jeg ser noen pusse på en klassisk bmw :)

En kompis av meg driver mekker på en 315, skulle i grunn ha den som vinterbil, men plutselig sto den der nylakka ;)

Skrevet

Hvis du skal ha med turteller må du ha fra en 4syl. de vokser ikke på trær. Det samme gjelder spidometer da utvekslingen på 6syl. er en annen. Det som er viktig er og få et spidometer med samme betegnelse i bånn av skiva.

På denne bør det stå: W=0911 EG eller W=0866 EG

0,911 = 4,10-differential (315)

0,911 = 4,11-differential (316-1,6, 318)

0,866 = 3,91-differential (316-1,8, 318i, 320/4, 320i-1,8i)

0,808 = 3,64-differential (320i-2,0, 320/6)

0,762 = 3,45-differential (323i)

Det er mulig og få turtelleren fra 6.syl til og passe men det krever litt kunskap en motstan + 2 trimpoter + calibrering.

Det er heller ikke lagt opp for turteller i elnettet på 315,316 og 318 kun på 318i,320i og 323i

Hville nok heller satsett tiden på og få bilen på veien først og så brukt tiden på "unødige" modifiseringer. Skjønte det var nok annet som måtte fixes på bilen. Når et prosjekt blir for stor har det en tendens til og aldrig bli ferdig.

Skrevet

bra det er flere jenter som kommer inn med prosjektråder ,får håpe vi får se en :D

e21 er jo ett nydelig utgangspunkt. har 323 selv,men begynner bli lite orginaldeler igjen på den :P

Lykke til med prosjekte ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...