helgeb Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 noen som vet om innsuget på m3-3literen passer på m52 motoren?
Azeton Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Har tenkt på det samme til min M50.. Men turbotore på forumet sa at det ble litt og modifisere. Men fikk ikke bekretet hva som måtte gjøres. så lenge det bare er innsugshuset som må sveises om eller noe så burde det da ikke gi et så stort problem. Hvordan blir det med innfestning til Innsuget? Vet du om noen som selger M3 innsug?
Cato84 Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Er det hele innsuget som må byttes på m52 motoren for og få bedre flow eller er det spjeldet?
Azeton Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 US m3 innsuget burde jo passe bra.. Er det mye større gasspjeld på M3us innsuget da? Poenget med og skifte til M3 euro er at den har individuelle gasspjeld noe US eller vanlige bimmers motorer har?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 US m3 innsuget er likt som vanlig. Man må lage en adapterplate for å få på s50 innsug. Søk på ppf forumet der er det noen bilder en eller annen plass.
Azeton Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 US m3 innsuget er likt som vanlig. Man må lage en adapterplate for å få på s50 innsug. Søk på ppf forumet der er det noen bilder en eller annen plass. Ingen som har lyst til å hjelpe og søke? har lett i 30min nå.. Edit: fant det! http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1003 Men hvordan tar de borti oljehuset egentlig? ser ikke helt hvordan den skal klare å gjøre det? Edit igjen.. ser nå hvorfor den tar borti. jeg har sånn tilfeldigvis et oljehus liggende i bagasjen på bilen. Noen som kunne tatt på seg jobben å sveise det om som på bildet nederst der?
helgeb Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 takk for raske svar. har m50 innsug på min nå og det får holde tror jeg når det må gjøres så mye modifiseringer som dette
Cato84 Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Noen som har bilder av et m50 innsug på m52 og hvilke forskjeller det er på disse to? Hva må gjøres for og få det bra?
Azeton Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 takk for raske svar. har m50 innsug på min nå og det får holde tror jeg når det må gjøres så mye modifiseringer som dette Alternativet er innsug fra Dbilas. Men det er dyrt! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28810#img_5403 Side 1 første bilde. Joar sin 328 med m50 innsug. Er bare å bruke søke funksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå