Kai-P. Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Hallois! Jeg har en liten drøm om å montere 6,5"-høyttalere i bilen min, har fra før av et Focal (5,25") 130V2-komponentsett sittende i. Har sjekket med forhandler at jeg kan få kjøpt løse mellomtoner. Med det i boks må jeg da modifisere sparkepanelene for å få plass til disse høyttalerne, noen som har et tips til hvordan dette kan gjøres på en grei måte? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 sjekk tråden min for evnt en måte å gjør det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Stikksag for å lage hullet større. Sponplate på utsiden. Sparkel ol Stoff for å få det fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Eller bare tegn opp hull, og skjær med en dremel eller stikksag. Bruker du grillene som følger med høyttalerne, ser det pent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwalpina Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 der finnes firmaer som du kan spore opp på nette , søk på bmw dørpanel elle noe, ca 3500 kr koster en slik sak som du skrur på døra, med plass til 2 6.5" å 1 4,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Ja, jeg funderte på komplett dørpanel, men det virker som man må ha elektriske vinduer, blir nok stikksaga, kjappest og billigst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwalpina Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 nei, du legger 2 plater a 23 mm som du former , å skrur fra baksida på ditt dørtrekk, , så sette du inn en 6,5" der, men trodde der gikk inn 6,5 " fremme på sia der?? men å sette inne el vindusheis kan vel ikke være så vanskelig, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwalpina Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 den som er en mulighet er 3 veis, 6 " på gulve og 5 1\4 på dashen, dette er krevende, men du får løfta lyd bildet betrakteligt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Eg skal prøva å ta bilde av mitt system i helga. Eg har både 4" og 6,5" nede ved sparkepanelet Hadde eit bra 3 vegs system som eg ville bruke i bmw`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwalpina Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 ja men når du flytter 4 " eren opp så løfter du lyden opp, istenden for at når du har den nere på gulvet så kan d hørres ut som artisten ligger i hanskerommet elle på gulve å synger, lite gusnstig, men som sakt så er dette en lettere løsning enn å sage i dashen , dette er mer krevende, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå