Andreas1 Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Bakluke til Opel Astra F stasjonsvogn ønskes kjøpt. Astra F = 1994 --> Gjerne komplett, men alt er av interesse..
StianA Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 hehe hello på bmw forum men sjekk hos en skraphandler eller besøk http://www.bruktbildeler.com/
Andreas1 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 Mange her som både kjører og eier mer enn bare BMWer.
Andreas1 Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 Prøver meg på denne tråden igjen, - selv om det er BMW forum aldri så mye... Bakluke til Opel Astra F stasjonsvogn ønskes kjøpt! Er det ingen som har en delebil eller noe stående her da?
Andreas1 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 Ok, drit i bakluka... Er det noen som har en 1,7 dieselmotor med turbo og intercooler? - Og en radiator? Og ja, til Opel Astra F.
Andreas1 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 www.opelmotorstopp.com I know, men det er en kjip side uten noe interressant Blir forøvrig kalt www.opelmotorsport.com blandt kjennere (t-t-t-tog du an'?) Har sjekket hoggerier også, men der kommer de bare opp motorer i 6-7000,- klassen + det ekstra tilbehøret jeg trenger (radiator med div slanger og ting), og det gir jeg ikke for en 12-15 år gammel standard opelmotor de ikke går god for tilstanden på. Jeg skal bruke den i butikk/byggebilen og ønsker ikke å bli stående med fullastet bil og henger på E6 mens høgger'n står og gnir seg i henda og tenker "Sucker!" Håper derfor det er en her inne som har en "karosseripensjonert" Astra F diesel TD med en motor som er bra. Aldri godt å vite vet du... PLUTSELIG er det en som har en motor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå