helmer 85 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 kjøpte meg ett 50/40 sett med dempere fra koed..satt det på bilen og det blei perfekt bak men foran blei det jo litt plass opp til skjermen..typisk bmw.men lurte på om det er noen som veit om noen som selger lavere enn 50mm foran?helst så lavt som mulig.trenger bare fjører foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Du kan jo montere senkeskåler - gir deg 10mm ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 60/40 du tenker på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 60/40 får man jo lett tak i til E30, + på senkeskåler så har du 70/40, å er ikke det lavt nok så får du sjekke disse: http://www.fahrwerke.de/de/produkte/federn/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 glemte å skrive at det er en e46 touring:)for å få bilen som jeg vil ha den må jeg nesten ha 80mm fjører foran..den ligger så feil i buene.kikka på den nettsiden,men har ikke lyst til å betale nesten 3000 for ett sett med fjører når jeg har komplett sett med dempere..trenger bare fjører foran,men er kanskje vanskelig å få tak i?takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Du kan jo selge det du har og handle justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Har du bilder av hvordan det ble? Hvilket merke er fjørene? Slik er min med 40/30 senking fra cobra. Er veldig likt i hjulbuene, kanskje en ørliten smule lavere fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 ja,men da må jeg gi 7-8 tusen for ett sett da..litt mer enn jeg hadde tenkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 fin bil og fin høyde:)er det 18" på den?merket tror jeg er supersport:)kjøpte det fra koed..var jo fin høyde på den da:)hvor kjøpte du de fjørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Er 19" felger, kjøpte mitt av en her på forumet, helt nye ubrukte. De selges vel på gundersen sportscar mener eg? Mitt sett koster vel ca 2000kr, da kun fjører, så kan du selge dine egne igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 stemmer:)så pent ut:)spørs om jeg ikke må få solgt det settet jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå