bjolsen Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 legger ut her om noen er intrisert... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1646796 91784954 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 hadde eg bare hatt penger men kan prøve og overtale min bror då han har meget lyst på en E23 745ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Ser pen ut den Slike striper skal min etterhvert få og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 A/C funker eller, og hur står det til med automaten? Tilføyer at jeg IKKE tar turen til Ålesund for og hente bil, men skulle turen til Vestfold friste for deg så er bilen intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Min skal også få slike striper Lien Beklager at jeg bruker denne tråden, men noen som vet hvor man får kjøpt de stripene der? (tenker ikke på biltema klister man kan lage seg selv pinstriping med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotlegs45 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Minimum pris ved rask handel? Er dette holdbart? Lett å få mer guffe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elegance Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 du skulle hatt et norsk-kurs, men ellers en kjempe fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 du skulle hatt et norsk-kurs, men ellers en kjempe fin bil! Og her i Norge så starter vi med STOR bokstav.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 hadde eg bare hatt penger men kan prøve og overtale min bror då han har meget lyst på en E23 745ia Ja meget fine biler, det er det:) Guttedrømm:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 A/C funker eller, og hur står det til med automaten?Tilføyer at jeg IKKE tar turen til Ålesund for og hente bil, men skulle turen til Vestfold friste for deg så er bilen intr. Ja den funker den:) vestfold ja. langt og kjøre med hull i radiator:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Ser pen ut den Slike striper skal min etterhvert få og Takk takk:) slike striper er tøft ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Minimum pris ved rask handel?Er dette holdbart? Lett å få mer guffe? Bilen hadde nok ikke gått for mindre enn 35.000,- lett og få mer guffe ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 da var bilen Solgt/bytta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg