Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Håper noen kan hjelpe meg.

Alle lysene mine inne i bilen funker ikke. Verken i dashbord eller i taket. Har skifta pærer i taket men fortsatt intet liv.

I dashbordet så funker lyset i ett halvt sekund før det slukner igjen. Dette er når jeg skrur på kjørelysene. (De funker jo )

Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd??

Alle sikringer inntakt! Kanskje ett relè?

Skrevet

På lyset i taket så er du sikker på at du har satt bryteren i riktig posisjon?

Lyset i taket skal lyse samtidig med lysene bak i stolpen ved baksetene. Lyser de eller er de mørke også?

Du er helt sikker på at sikringene er hele? (Har du sjekket dem visuelt eller med multimeter?)

Skrevet

Jeg har bytta sikringer. Men det er bare de sikringene under panseret? Er vel ikke noen som er lurt unna? Er alle inne i bilen som er døde. Har bytta pærer også...

Skrevet

Hva slags stilling står dimmeren din i a? Husker ikke om den har noen innvirkning på kupelyset, men det kan være den har noe med instrumentlyset å gjøre.

Skal foresten være sikring 30 tror jeg som skal gå til både kupe og instrument lyset.

Skrevet

Dimmeren har blitt skrudd opp og ned. Ikke noe forskjell. Skal sjekke ut. Kan jo ikke være noe brudd siden det lyser litt?! Evnt noen kjente steder det kan bli brudd?

Takk for all hjelp så langt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...