feedon Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 en kamerat har kjøpt en 325 ix 87 mod. den går på 2000 på tomgang og kjennes ut som den butter til den når 4500, lukter bensin av eksosen. det er vel ingen annen justering av blanding osv enn co skruen på hjernen?? noen som har noen meninger hva dette kan være? sprutet startgass på de vakumslangene jeg fant uten at det hadde noen effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 den jager også litt på turtallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 mulig jeg er på bærtur, men kan det være tett bensinfilter? hadde det på min 325ix, da hadde jeg samme symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Lån deg en annen LMM og prøv. Og ikke rør den skruen på hjernen-.den er til tenning,ikke CO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 har prøvd med min lmm gikk like dårlig. kan jo alltids bare bytte filter. hadde også tenkt og prøve min hjerne. men kan ikke bare være at noen har hvert bortpå og stilt på den skruen a? siden den går såpass høyt. lukter også litt bensin av eksos. blir forvirra jeg mye justerings feil føler jeg men ikke noe og stille på? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Kan jo være lambdasonden siden den jager litt da... Det var det hvertfall på min når den jagde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 okey trudde ikke det var lambda på disse bilene jeg er en 87 mod? men hvis jeg finner en hvordan finner jeg ut om den funker`?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 30, 2007 Share Skrevet September 30, 2007 jaging er jo typisk falskluft fenomen da. går gass spjeldet helt tilbake i 0 ? kan jo være noen som har strammet gasvieren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå